Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری شرکت همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور

شرکت همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همدان در اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور که به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود، حضور یافته است.

به گزارش "همدان نیوز"، علی خاکسار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ۷ کشور ترکیه، روسیه، بلاروس، هند، عراق، آذربایجان، رومانی در کردستان برگزار شده که همدان نیز حضور یافته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت کننده داخلی نیز شامل دانشگاه‌ها و مراکز درمانی، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی و فعالان گردشگری سلامت سطح کشور حضور دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در کردستان برگزار شده است افزود: با توجه به قدرت رقابت‌پذیری همدان در شاخه‌های تخصصی _ پزشکی و قیمت تمام شده خدمات پزشکی مناسب، یکی از اولویت‌های اصلی استان در حوزه گردشگری ورود به بازار پرسود و ارزآور گردشگری سلامت است.

وی عنوان کرد: همدان با آب و هوای معتدل در فصول گرم سال و طبیعت چهار فصل، دارا بودن ۶ بیمارستان و مرکز درمانی دارای ظرفیت پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) و هفت شرکت خدمات مسافرتی دارای گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت، ظرفیت و قابلیت بسیار خوبی در این زمینه دارد.

خاکسار خاطرنشان کرد: همدان باید به واسطه زیرساخت‌های مناسب گردشگری، نزدیکی به مرزهای غربی و قیمت تمام شده خدمات پزشکی رقابت‌پذیر، می‌تواند سهم مناسبی از این بازار بزرگ را جذب کند.

وی اضافه کرد: میراث فرهنگی همدان با برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات گردشگری که به صورت هدفمند اجرا شده‌اند و با مشارکت و حضور انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان و هفت شرکت خدمات مسافرتی فعال در زمینه گردشگری سلامت در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و برقراری ارتباط با شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه می‌پردازد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن