Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری

نصب دوربین مداربسته در محوطه کتیبه‌های گنجنامه همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از تخریب و آسیب به کتیبه‌های باستانی گنجنامه همدان در محوطه پیرامونی این کتیبه‌ها دوربین‌های مداربسته نصب شد.

آمادگی خانه مسافرها، هتل‌ها و مدارس همدان برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار همدان گفت: خانه مسافرها، هتل‌ها و مدارس برای اسکان مسافران در ایام نوروز آماده هستند، همچنین پلیس راه و راهور برای ایمنی تردد مسافران و خودروها برنامه‌ها و طرح‌هایی در دستور کار دارند.

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: ۵۳۰ هزار و ۷۴۲ نفر در ۱۱ ماهه امسال از موزه های استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۲ درصد افزایش داشته است.

خانه اقبالیان همدان بالاخره تخریب شد

خانه اقبالیان، اثر معاصر ثبت ملی شده همدان، بعد از ۲ سال کش‌و‌قوس با بی‌تدبیری و وعده‌های بی‌اساس مسئولان زیر لودر‌‌های مالکانش تخریب شد.

ستاد دائمی گردشگری استان همدان تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اعلام این خبر که به‌زودی ستاد دائمی گردشگری استان تشکیل می‌شود، گفت: راهنمایان گردشگری پیشگامان توسعه گردشگری همدان هستند.

افزایش تبادلات اقتصادی و گردشگری همدان با شهرهای مختلف ازبکستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اعلام اینکه در حوزه گردشگری افقی روشن برای تعاملات بین ایران و ازبکستان وجود دارد، گفت: افزایش تبادلات اقتصادی همدان با شهرهای مختلف ازبکستان در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است.

بیش از ۱۳ هزار گردشگر خارجی از جاذبه های تاریخی همدان بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: ۱۳ هزار و ۸۸۱ گردشگر خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این استان بازدید کردند.

کشف ۵ دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی در همدان

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از کشف پنج دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی متخلف در همدان خبر داد.

کشف ۲ عدد ظرف سفالی تاریخی در همدان

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از کشف دو عدد ظرف سفالی و یک دستگاه فلزیاب در عملیات‌های جداگانه در سطح استان همدان خبرداد.

همدان پایتخت گردشگری شد

همدان از سوی «مجمع شهرداران آسیایی» به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شد.

بیش از ۱۱ هزار گردشگر خارجی از جاذبه های تاریخی همدان بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۰ گردشگر خارجی در ۹ ماه سالجاری از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این استان بازدید کردند.

رشد ۴۹ درصدی اقامت گردشگران در همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: ۱۱۰ هزار و ۳۱۶ نفر اقامت طی ۹ ماهه سال جاری در اقامتگاه های رسمی این استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۴۸.۹۴ درصد رشد یافته است.

افتتاح نزدیک به 3 هزار کارگاه صنایع دستی در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: نزدیک به ۳ هزار کارگاه در سطح استان افتتاح شده، که ۴۰۰ مورد در ملایر بوده است.