Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی

۲۹ اسفند اوج مصرف آب در همدان/ شهروندان صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۲۹ اسفندماه اوج مصرف آب در استان است، از شهروندان خواست از شست و شوهای غیرضرور خودداری کرده و در این ایام صرفه جویی را مورد توجه قرار دهند.

۱۰۰ درصد اعتبارات جاری همدان تخصیص یافت

استاندار همدان گفت: اعتبارات جاری ۱۰۰ درصد و اعتبارات تملک دارایی استان بیش از ۶۰ درصد تخصیص یافته است.

امشب محموله ۳۰ تنی گوشت وارد همدان می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: یک محموله ۳۰ تنی گوشت قرمز نیز امشب وارد استان خواهد شد و سعی بر این است که طی چند روز آینده در مجموع ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت قرمز برای استان تأمین و توزیع شود.

عرضه میوه نوروزی از امروز در ۹۲ نقطه استان همدان

مدیر تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه توزیع میوه تا روزهای ابتدایی سال جدید ادامه خواهد داشت، گفت: میوه‌های تأمین شده شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال است که حداقل ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار توزیع می‌شود.

پرداخت ۹۳ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان همدان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه غرامت تعیین شده از سوی صندوق بیمه برای بخش کشاورزی در سال زراعی جاری ۱۲۸ میلیارد تومان است گفت: تاکنون از این میزان ۹۳ میلیارد تومان به خسارت‌دیدگان زیر پوشش بیمه خسارت پرداخت شده است.

ایجاد مجتمع‌های دامپروری برای دام مازاد عشایر در همدان

مدیر امور عشایر استان همدان با تأکید بر اینکه تقویم ورود عشایر به استان همدان ۱۵ اردیبهشت است، گفت: عشایر حتی یک روز قبل از تاریخ مشخص شده برای کوچ وارد استان همدان نشوند.

تامین نیاز بازار مرغ گرم در ماه رمضان و عید/ قیمت بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به تامین بازار شب عید و ماه رمضان گفت: با توجه به جوجه‌ریزی صورت گرفته در بهمن ماه پایان سال بازار مرغ در آرامش بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

۲۷ گروه دامپزشکی بر فرآورده های دامی همدان نظارت می‌کنند

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی این اداره کل با فعالیت ۲۷ گروه دامپزشکی در قالب ۱۱ گروه ثابت و ۱۶ سیار از امروز شنبه ۱۹ اسفندماه در استان آغاز شد.

کاهش آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در همدان

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: در ۱۰ ماهه سال گذشته یک هزار و ۸۸۷ نفر در استان مقرری بیمه بیکاری می گرفتند که در مدت مشابه امسال با تدابیری چون فعال شدن واحدهای راکد و تقویت بخش صنعت این آمار به یک هزار و ۸۰۳ تن کاهش یافته است.

یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک قابل ذخیره برای ماه‌های بعد نیست

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یارانه تشویقی هرماه اختصاص به همان ماه دارد و قابل ذخیره برای ماه بعد نیست.

شرط واردات لوازم خانگی چیست؟ / هشدار به تولیدکنندگان بخاری

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که اگر قرار باشد واردات لوازم خانگی انجام شود، در حوزه‌هایی خواهد بود که تولید داخل وجود ندارد یا در مواردی که تولیدکنندگان داخلی استانداردهای لازم را رعایت نکنند که به عنوان مثال در حوزه رعایت استاندارد، به تولیدکنندگان بخاری هشدار داده شده است.

تأمین ۱۹۱۷ هکتار زمین برای طرح مسکن ملی در همدان/ تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر اکباتانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید بر اینکه کمبود اراضی مسکن ملی در استان مرتفع شده است، گفت: ۱۹۱۷ هکتار زمین برای طرح مسکن ملی در استان تأمین شده که از سال آینده وارد پروسه ساخت می‌شود.

توزیع روزانه ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد در همدان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع روزانه ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد در این استان خبر داد و گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد در استان همدان از روزی چهار تن به ۱۵ تن با قیمت ۳۱۵ هزار تومان افزایش یافته است.