Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری هفدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی همدان، میزبان هنرمندان ۳۰ استان

هفدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی همدان، میزبان هنرمندان ۳۰ استان

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از حضور هنرمندان ۳۰ استان در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا خلجی اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۴ تا ۱۸ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان دایر است و از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشتر هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، زنان شاغل در حوزه صنایع‌دستی هستند که دست‌ساخته‌های خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند، افزود: اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان، شهرداری همدان، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بسیج سازندگی از جمله ادارات حاضر در نمایشگاه هستند.

خلجی بیان کرد: ۲۴۶ غرفه در این نمایشگاه دایر شده که ۱۳۰ غرفه به ۲۹ استان‌ مهمان، ۲۰ غرفه برای سوغات، ۳۵ غرفه به شهرستان‌های استان همدان و ۶۱ غرفه هم به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان همدان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فضای مناسبی در اختیار فرهنگ‌سراهای کسب و کار قرار داده شده، اظهار کرد: تلاش شده تا از همه ظرفیت‌های موجود در راستای معرفی و توسعه صنایع‌دستی در این نمایشگاه استفاده شود.

معاون صنایع‌دستی استان همدان در ادامه به برگزاری جشنواره اقوام در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه در ایام عید غدیرخم، با اجرای آیین‌های سنتی و محلی فضای شادی برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد شد.

خلجی، تبلیغات شهری مناسب و استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان برای معرفی هفدمین نمایشگاه صنایع‌دستی استان همدان را از امتیازهای بزرگ این نمایشگاه برشمرد و افزود: از مردم استان همدان دعوت می‌کنیم تا با حضور در این نمایشگاه، آخرین دست‌ساخته‌های هنرمندان صنایع‌دستی کشور را از نزدیک ببینند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن