Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری منطقه تفریحی و گردشگری گنجنامه زیر ذره‌بین تعزیرات قرار می‌گیرد

منطقه تفریحی و گردشگری گنجنامه زیر ذره‌بین تعزیرات قرار می‌گیرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر تشدید نظارت بر اماکن تفریحی و گردشگری این استان، گفت: منطقه تفریحی و گردشگری گنجنامه زیر ذره‌بین تعزیرات قرار می‌گیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی با بیان اینکه به‌منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان، مسافران و گردشگران بر اماکن تفریحی و توریستی نظارت می‌شود، اظهارکرد: در این نظارتها، با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بازدیدهایی که از اماکن تفریحی کارشناسان و بازرسین سازمان صمت حضور دارند، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده اماکن تفریحی و گردشگری به صورت مداوم مورد بازدید قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در بازرسی از منطقه تفریحی و گردشگری گنجنامه از تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات و فروشگاه‌ها بازدیدانجام شد که در این بازدید ۲۶قوطی قرص انرژی‌زا و ۳۱ عدد کاغذ obc قاچاق کشف شد.

یونسی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها برای ۱۵ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد، تصریح کرد: در این گشت مشترک، رؤسای شعب گشت سیار تعزیرات و بازرسان سازمان صمت حضور داشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن