Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری سفرهای ریلی ارزان قیمت در راه است

سفرهای ریلی ارزان قیمت در راه است

معاون فنی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سفرهای ارزان ریلی خبر داد و با اشاره به این‌که قطار زندگی همچنان زیانده است، گفت: مناقصه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای تامین ۲۵۰ دستگاه واگن مسافری برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن یاوری درباره وضعیت نوسازی و توسعه ناوگان رجا، اظهار کرد: در حال برگزاری مناقصه بین المللی تامین 250 دستگاه واگن هستیم که در آن سازنده داخلی حتما باید یک شرکت خارجی جوینت شود.

وی با بیان این‌که هزینه خرید هر واگن حدود 3.5 میلیارد تومان است، تصریح کرد: در مجموع برای خرید این میزان واگن 1000 میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز است.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا با تاکید بر این‌که شرکت خریدار (رجا) باید 25 درصد از منابع مالی خرید 250 واگن را تامین کند در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم درباره واردات واگن‌های دست دوم نیز گفت: شرکت حمل و نقل ریلی رجا سال گذشته و امسال واردات واگن دست دوم نداشته است.

یاوری در پاسخ به پرسش تسنیم درخصوص قطار زندگی و این‌که آیا این قطار هنوز زیانده است،‌ اظهار کرد:‌ قطار زندگی همچنان زیانده است، اما هر شرکتی باید انواع سطح خدمات را برای مسافران داشته باشد. معتقدیم به مرور زمان این قطار جا می‌افتد و هنوز ناشناخته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ضریب اشغال قطار زندگی نسبت به 18 ماه گذشته افزایش یافته است.

خدمتلو مدیر بازاریابی و فروش رجا ضریب اشغال قطار زندگی را بالای 70 درصد اعلام کرد.

سرپرست معاونت اجرایی رجا در بخش دیگری از اظهاراتش به برنامه‌ریزی این شرکت برای راه‌اندازی سفرهای ارزان اشاره کرد و گفت:‌ در این برنامه مردم می‌توانند با برنامه‌ریزی سفر از بلیت‌های ارزان‌قیمت استفاده کنند.

یاوری با بیان این‌که در حال حاضر بلیت‌های رجا با تخفیف تا 25 درصدی عرضه می‌شود @safararzan1539را به عنوان کانال اطلاع‌رسانی بلیت‌های تخفیف دار شرکت حمل و نقل ریلی رجا معرفی کرد.

ورود قطار اجاره‌ای سخت است

وی در پاسخ به پرسشی در رابطه با ورود واگن‌های اجاره‌ای گفت: ورود این نوع ناوگان از خارج فوق‌العاده سخت است و با توجه به یک تجربه بد در این زمینه ترجیح می‌دهیم به سمت خرید واگن نو برویم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن