Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی ثبت‌نام 400 باشگاه روزشی در همدان برای دریافت وام

ثبت‌نام 400 باشگاه روزشی در همدان برای دریافت وام

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۴۰۰ باشگاه ورزشی آسیب‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح این استان متقاضی دریافت تسهیلات اعلام شده از سوی وزارت ورزش هستند و نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن جهانشیر اظهار داشت: مدارک این ۴۰۰ باشگاه برای بررسی لازم به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا بتوانیم بخشی از خسارت های وارد شده آنها را جبران کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا دولت تسهیلات مناسبی را مصوب کرده به طوریکه به میزان هر پرسنلی که باشگاه‌ها دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند ، تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام ١٢ درصد تعلق می‌گیرد که هشت میلیون برای حقوق و هشت میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود .  

جهانشیر خاطرنشان کرد: براساس اعلام وزارت ورزش میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی چهار ماه و مدت پرداخت آن ٢ سال عنوان و زمان ارایه آن از حداکثر هفت ‌تا ۱۰ روز آینده انجام می شود.

وی با قدردانی از مالکان باشگاه های خصوصی که در مدت تعطیلی فعالیت های ورزشی نسبت به بخشش اجاره یا تقسیط آن همکاری لازم را داشتند، گفت: دستگاه ورزش در راستای حمایت از باشگاه های دولتی تحت اختیار این اداره نیز ضمن معافیت از پرداخت اجاره بها در ماه های تعطیلی، پرداخت هزینه های مصرفی را پس از شروع فعالیت ها به صورت اقساطی تعیین می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با هشدار به فعالیت زیرزمینی برخی باشگاه های خصوصی گفت: از آنجا که سالن ها و باشگاه های ورزشی جزو مکان های پرخطر در شیوع کرونا به شمار می روند، هرگونه تخلف به طور قطع با محکومیت سنگین مواجه می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن