Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی جزئیات جدید پس از انتشار فیلم صحنه تصادف مهدی قائدی

جزئیات جدید پس از انتشار فیلم صحنه تصادف مهدی قائدی

با انتشار ویدئویی از صحنه تصادف خودروی حامل مهدی قائدی زوایای جدیدی از این حادثه هولناک آشکار شد.

به گزارش"همدان نیوز"؛ با انتشار ویدئویی از صحنه تصادف خودروی حامل مهدی قائدی زوایای جدیدی از این حادثه هولناک آشکار شد. در این ویدئوی آماتورگونه که مشخصاً خودروی واژگون شده چینی در آن آشکار است پزشک اورژانس در حال معاینه یکی از سرنشینان خودرو که دختری با شلوار زرد زنگ است مشاهده می شود.

در این ارتباط گفته می شود خودروی مذکور ۵ سرنشین داشته که ۲ نفر سرنشین جلو پسر بوده اند و در میان سرنشینان عقب هم یک دختر دیده شده است.

در صحنه واژگونی خودرو ۲ سرنشین جلو یعنی مهدی قائدی و پسر دایی اش به شدت آسیب می بینند و به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل می شوند اما سرنشینان عقب آسیب چندان جدی نمی بینند و به همین دلیل به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل و به صورت سرپایی مداوا می شوند.

درحال حاضر به گفته پزشک معالج شرایط پدیده جوان استقلال پس از عمل جراحی پایدار است اما به صلاحدید تیم پزشکی در بیهوشی به سر می برد تا خونریزی داخلی به طور کامل کنترل شود.

از دیگر سرنشین خودرو نیز اخبار ضد و نقیض بسیاری به گوش می رسد اما آخرین خبرها حکایت از آن دارد که احمدرضا شاکر (پسر دایی مهدی قائدی) متأسفانه دچار مرگ مغزی شده و پزشکان در حال گفتگو با خانواده او هستند تا در صورت جلب رضایت والدین، در اقدامی نیکوکارانه اعضای بدن او را به بیماران نیازمند پیوند بزنند.

در ادامه شنیده ها حاکی از آن است که راننده خودرو خود مهدی قائدی بوده اما از آنجایی که گواهی نامه ندارد سعی بر این بود که این موضوع پنهان بماند.

با این حال سرهنگ کشکولی در پاسخ به این سوال که راننده خودرو چه کسی بوده گفت: بنابر اظهارات کلانتری پس از بررسی صحنه تصادف راننده آقای قائدی اعلام شده؛ البته این موضوع نیز باید دقیقا بررسی شود و بعد از اظهارات پزشکی قانونی قطعا راننده نیز مشخص خواهد شد.

 رییس پلیس راه شهرستان بوشهر درباره علت بروز این حادثه نیز گفت: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است و با توجه به اینکه افراد به شدت مجروح شده‌ و در بیمارستان بستری هستند نیز تست الکل گرفته نشده است. در حال حاضر نیز تمام هم و غم ما حفظ سلامت این افراد است.

گفتنی است پیشتر نیز مهدی قائدی در تهران هم در حال رانندگی آن هم بدون در اختیار داشتن گواهی نامه تحت پیگرد قرار گرفته بود اما با وساطت همبازیانش آزاد شد.

به هرترتیب ۱۱نیوز برای مهدی قائدی جوان آرزوی بهبودی و سلامتی دارد با ذکر این توضیح که امیدواریم پدیده استقلال بیش از پیش قدر خود را بداند و برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت از حاشیه دوری کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن