Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی راه‌اندازی مجموعه سرپوشیده تخصصی تنیس شهید برقعی همدان تا دو ماه آینده

راه‌اندازی مجموعه سرپوشیده تخصصی تنیس شهید برقعی همدان تا دو ماه آینده

رئیس هیات تنیس همدان خبر از پیشرفت 95درصدی احداث مجموعه سرپوشیده تخصصی تنیس شهید برقعی همدان داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، سید عادل برقعی گفت: کلنگ‌ احداث سالن سرپوشیده تنیس شهید برقعی همزمان با هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهر همدان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: کار ساخت این مجموعه از شهریورماه سال جاری با سرمایه گذاری و همت بخش خصوصی آغاز گردید و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را سپری می کند.

رئیس هیات تنیس همدان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید که 130 متر این میزان فضای اداری و 800 متر تالار تنیس می باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه طی مراسمی دهه فجر امسال به بهره برداری کامل می رسد گفت: تاکنون بیش از شش میلیارد ریال برای سخت این پروژه هزینه شده و در نظر داریم با برگزاری یک رویداد کشوری تنیس، این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

برقعی خاطر نشان کرد: این اقدام ما سرمایه‌گذاری نیست، چون سرمایه‌گذار در کار غیر ورزشی فعالیت دارد اما ما از بدنه ورزش و متولی کشوری و قاره‌ای تنیس هستیم.

وی افزود: احداث این پروژه یک نمونه موفق از جذب و حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی در استان است که می تواند باعث رشد و توسعه سریعتر اماکن ورزشی در استان گردد و الگویی مناسب برای سایر بخش های استان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن