Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رعایت 60 درصدی پرتکول‌های بهداشتی در همدان

رعایت 60 درصدی پرتکول‌های بهداشتی در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از رعایت 60 درصدي پروتكل‌ها در استان خبر داد و گفت: روند شيوع كرونا در همدان کاهشی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دكتر رشيد حيدري مقدم در جلسه ستاد استاني مديريت كروناي همدان اظهار داشت: با توجه به تلاش هاي ستاد استاني مديريت كروناي همدان و كادر بهداشت و درمان، روند شيوع كرونا در استان كاهشي است.
وي با بيان اينكه طي 24 ساعت گذشته، 726 نفر با علائم كرونا به بيمارستان هاي استان مراجعه كرده اند، افزود: ميزان ابتلا به كرونا در بيماران سرپايي در استان همدان از روزي 800، به روزي 100 نفر كاهش يافته است.
دکتر حيدري مقدم با اشاره به اينكه شاخص سرايت پذيري در استان به 73 صدم رسيده است، خاطرنشان كرد: همچنان 62 درصد از علت شيوع كرونا در استان، تماس هاي درون خانوادگي و 36 درصد نيز به خاطر شركت در اجتماعات است.
وي با بيان اينكه تاكنون 42 واحد به علت عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي پلمب شده است، مطرح كرد: رعايت پروتكل هاي بهداشتي در استان همدان 60 درصد است.
رییس دانشگاه با بيان اينكه استان همدان عملكرد خوبي در زمينه واكسيناسيون در سطح كشور دارد، يادآور شد: طبق آخرين آمار در استان همدان، 41 هزار و 388 دُز واكسن تا ديروز تزريق شده است.
وي با بيان اينكه همدان، نخستين استاني كه مرحله اول فاز سوم واكسيناسيون را آغاز كرده است، اظهار كرد: در استان همدان تاكنون 18 هزار نفر از گروه پُرخطر يعني افراد بالاي 80 سال واكسينه شده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن