Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شب یلدای امسال تصویری باشد

شب یلدای امسال تصویری باشد

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي استان همدان تأكيد كرد: از هم استاني هاي عزيز درخواست مي كنم شب يلدا را با تماس هاي تصويري جشن بگيرند و در منزل خود بمانند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر منوچهر كرمي با اشاره به اينكه در حال حاضر در شرايط نارنجي در استان قرار داريم و نبايد دوباره به وضعيت قبل بازگرديم، اظهار كرد: خريد حضوري يكي از مهم ترين عوامل در انتشار ويروس كروناست بنابراين از همشهريان مي خواهيم از خدمات غيرحضوري و خريدهاي آنلاين در آستانه شب يلدا استفاده كنند.
وي با بيان اينكه سالمندان گروه هاي خطر در معرض اين بيماري هستند، خاطرنشان كرد: در اين آيين سنتي همه افراد خانواده به منزل بزرگ ترها مي آيند كه اميدواريم امسال با توجه به شرايط كرونايي با جايگزين كردن تماس هاي تصويري و تلفني به جاي حضور در كنار بزرگ ترها از شكل گيري موج جديد بيماري جلوگيري كنند.
دکتر كرمي ادامه داد: برخي افراد داراي علائم بيماري و برخي داراي علائم خفيفي هستند كه با حضور در يك جمع ممكن است به افراد ديگر نيز منتقل كنند.
وي در پايان گفت: در حال حاضر در شرايط بهتري نسبت به ماه قبل قرار داريم كه اميدواريم با همكاري مردم در شب يلدا دوباره به شرايط قبل بازنگرديم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن