Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با کودکان سرطانی همدان

در بیمارستان بعثت انجام شد؛
دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با کودکان سرطانی همدان

مدیر کل و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته ملی کودک از کودکان سرطانی بیمارستان بعثت همدان دلجویی کردند.

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل و جمعی از کارکنان کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک با هدف ابراز همدردی از کودکان سرطانی بیمارستان بعثت همدان دلجویی کردند.

جوادی ضمن گفتگو و دلجویی از این کودکان با اهدا کتاب، سرگرمی‌های سازنده، بازی فکری به تمامی کودکان در بخش سرطانی لبخند شادی و خوشحالی را بر لبان این قشر از کودکان جاری کرد.

وی در ادامه گفت:به امید روزی که همه کودکان این سرزمین با شور و نشاط کودکی خود رشد یافته و با سرزندگی از ارزش‌های این دیار دفاع کنند.

در حاشیه این برنامه محسن احمدی مسئول هماهنگی این بخش در بیمارستان بعثت اظهار کرد: این مرکز بخش هماتولوژی اطفال دارد که متعلق به کودکان سرطانی است و با انجام آزمایش آنان را در این بخش بستری می‌کند.

احمدی با بیان اینکه این بخش دارای 14 تخت است، افزود: این بخش 14 تخت دارد که معمولاً همه این تخت‌ها همیشه پر است.

وی با بیان اینکه وجود این کودکان موجب تأثر همیشگی ماست، بیان داشت: با وجود اینکه بسیاری از همکاران 14 سال سابقه کار در این بخش را دارند، اما وجود این بچه‌ها همواره موجب ناراحتی ماست چرا که با اعمال شیمی درمانی بر روی این کودکان آنها بسیار اذیت شده و کم حوصله می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن