Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی دمای هوا در همدان به ۴۰ درجه می‌رسد

دمای هوا در همدان به ۴۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اعلام وضعیت جوی پایدار استان گفت: تابش مستقیم آفتاب موجب افزایش دمای روزانه بیشتر مناطق استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.وی اظهار داشت: از فردا بیشینه دمای هوا در استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در برخی از نقاط به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز به صورت مقطعی و موقت افزایش می‌یابد تصریح کرد: دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان نیز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین و قهاوند با ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن