Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رمز ماندگاری حماسه ۹ دی در بصیرت مردم نهفته است

استاندار همدان:
رمز ماندگاری حماسه ۹ دی در بصیرت مردم نهفته است

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی ماه گفت: رمز ماندگاری حماسه نهم دی در بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی و ملی نهفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، در پیام علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است افزود: این بصیرت انقلابی مردم، تجدید میثاقی ماندگار با ولایت را رقم زد.

در ادامه این پیام آمده است: ۹ دی یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مؤمن ایران اسلامی در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری در ایجاد فاصله میان امت و ولایت بود.

استاندار همدان گفت: آحاد ملت ایران در این روز ندای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را شنیدند، در صحنه حاضر شدند و اثبات کردند که با پشتیبانی از اصل ولایت فقیه، استکبارستیزی و توسل به مکتب ناب محمدی، علوی و حسینی می‌توان بر بزرگترین فتنه‌ها غلبه کرد.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت نهم دی‌ماه که نمادی از هوشیاری هموطنان در اثبات حقانیت نظام و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود بنابر تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رییس‌جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تمامی اقشار جامعه‌ اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان را به حضور گسترده در مراسم یوم‌الله نهم دی‌ماه دعوت کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن