Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه بهار و کبودرآهنگ

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه بهار و کبودرآهنگ

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان با اشاره به برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه «بهار و کبودرآهنگ»، گفت: کار نام نویسی نامزدهای این انتخابات از صبح امروز(۸فروردین) آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند با استفاده از روشهای نرم افزار موبایلی ، نرم افزار نصب شده بر روی رایانه منزل و محل کار، مراجعه حضوری به فرمانداری بهار و یا دفاتر پیشخوان برای ثبت نام اقدام کنند.
وی اضافه کرد: داوطلبان حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم برای ثبت نام از طریق نرم افزار موبایلی می توانند برنامه ثبت‌نام را از پورتال وزارت کشور دریافت کرده و فرایند ثبت نام را از این طریق و بدون مراجعه حضوری انجام دهند.
دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان اظهار داشت: ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه از دیگر روش ها است که داوطلبان می توانند این نرم افزار را از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir دانلود کنند.
الماسی بیان کرد: نام نویسی از طریق دفاتر پیشخوان یا مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور نیر از دیگر شیوه ها برای حضور در این دوره از انتخابات میان دوره ای مجلس است.
وی تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان های بهار و کبودراهنگ، بهار به عنوان حوزه اصلی محسوب شده و در صورت مراجعه حضوری، داوطلبان برای ثبت نام می بایست به فرمانداری بهار مراجعه کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن