Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مردم برای ارتباط با مسئولان با 111 تماس بگیرند

مردم برای ارتباط با مسئولان با 111 تماس بگیرند

مدير کل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري همدان با اشاره به فلسفه سامانه ارتباطات مردمي دولت (سامد) گفت: اين سامانه ساده ترين و سريعترين راه ارتباطي مردم با مسؤولين است.

به گزارش "همدان نیوز"، احسان شهابي افزود: مردم مي توانند، با شماره گيري عدد سه رقمي (111) با اين سامانه تماس گرفته و درخواست ، شکايت يا پيشنهاد خود را ثبت نمايند و پس از ثبت درخواست يا شکايت آنان ازطريق پيامک،کد رهگيري 12 رقمي به شماره همراه آنان ارسال مي گردد.

وي اظهار داشت: پس از ارسال کد رهگيري، فرد مي تواند حداکثر ظرف مدت 30 روز از طريق تماس با (111) و ارائه کد رهگيري نتيجه درخواست خود را پيگيري کند.

مدير کل دفتر بازرسي استانداري با بيان استقبال خوب مردم از اين سامانه در سطح استان، به ارائه آمار درخواستهاي ثبت شده پرداخت و گفت: در بازه زماني سه ماهه بهمن و اسفند 97 و فروردين 98 بالغ بر 575 درخواست از کانالهاي مختلف ارتباطي از جمله تماس با (111)، مراجعه حضوري، ارسال پستي و سفر شهرستاني استاندار در سامانه سامد ثبت شده که از اين تعداد 17 مورد شکايت و قريب 560 مورد درخواست بوده است.

شهابي بيشترين تعداد درخواست را با 213 مورد مربوط به شهرستان همدان و کمترين تعداد درخواست را با هفت مورد مربوط به شهرستان فامنين ذکر کرد.

مدير کل دفتر بازرسي استانداري تعداد تماسهاي پاسخ داده شده از طريق شماره (111) را در سه ماهه مذکور 2975 مورد اعلام کرد و افزود از اين تعداد 1569 مورد در زمينه درخواستهاي مرتبط بوده است.

وي در پايان به حضور مسؤولين استان از جمله استاندار، معاونين استاندار، مديران کل ستادي استانداري، مديران کل دستگاههاي اجرايي، فرمانداران و شهرداران در مرکز سامد بصورت هفتگي  و در طول سال خبر داد و اضافه کرد: زمان حضور مسؤولين در مرکز سامد علاوه بر ارسال پيامک به گروههاي هدف از طريق زير نويس صدا و سيما نيز اطلاع رساني مي شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن