Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم 15 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری و 20 هزار شغل چشم‌انداز سه ساله همدان

15 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری و 20 هزار شغل چشم‌انداز سه ساله همدان

استاندار همدان گفت: هیچ کاری واجب‌تر از پرداختن به معیشت و اشتغال مردم در استان نداریم.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های متمادی و نامگذاری‌های حول اقتصاد مقاومتی، کالای ایرانی و رونق تولید به ما گوشزد میکنند که هیچ کاری واجب تر از پرداختن به معیشت و اشتغال مردم نداریم. این امر محقق نمی‌شود مگر با حمایت از تولیدکننده.

وی با بیان اینکه باید شرایط ورود بخش خصوصی  و  سرمایه‌گذاران به استان را فراهم کنیم، تصریح کرد: هدف‌گذاری‌ها تعیین شده و  پیش بینی کردیم  با منابع در دسترس در طول سه سال آینده  15 هزار میلیارد سرمایه گذاری و سالیانه 20 هزار شغل را  در استان ایجاد  کنیم و واحدهای تعطیل شده را به کار برگردانیم.

استاندار همدان گفت: در  شهرستان‌های ده‌گانه ما میزان سرمایه گذاری، اشتغال و طرح های تاثیرگذار مشخص شده و بر اساس سند راهبردی و عملیاتی استان  حرکت می‌کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه باید از تمام  توان و ظرفیت‌ها استفاده کنیم، افزود: یکی از این فرصت‌های بی بدیل «صندوق توسعه ملی» است. باید بیش از گذشته توجه به این ظرفیت معطوف باشد. همانطور که در سند راهبردی استان اعلام کردیم از مدیران توقع داریم که مدیران وقت بگذارند و حق استان را مطالبه کنند.

وی با تاکید بر اعتبارات ملی، ابراز کرد: 20 کل بودجه‌های عمرانی به استان‌ها داده می‌شود و بخش عمده آن در وزارتخانه است. بنابراین مدیران تلاش کنند و اعتبارات ملی بگیرند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم تا ما را همراه و همکار خود بدانند، اظهار داشت:  باید نشستی با کارآفرینان سرمایه‌گذاران و بانکداران در استان داشته باشیم. جلسات توجیهی برای مدیران در تمامی سطوح الزامی است./ تسنیم همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن