Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همدان ۸۵۰ تاکسی فرسوده دارد

همدان ۸۵۰ تاکسی فرسوده دارد

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به نوسازی۲۵۰ تاکسی در همدان، گفت: ۱۱۰۰ تاکسی فرسوده در سطح شهر داریم که ۲۵۰ دستگاه نوسازی شده و ۸۵۰ دستگاه باقی مانده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، میلاد کریمی با اشاره به اینکه تمرکز ما بر روی حذف خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی است، افزود: برای نوسازی خودروی پیکان تسهیلات ۵۰ میلیونی در نظر گرفته‌ایم و در حال حاضر ۷۰ خودروی پیکان از چرخه حمل‌و نقل خارج شده و ۵۰ دستگاه باقی مانده که به‌زودی حذف خواهند شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ تاکسی جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نخواهد شد، افزود: درحال حاضر ۳۵۰۰ تاکسی در سطح شهر فعالیت داشته و تعداد آنها بیش از حد نیاز است.
کریمی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت کرایه‌بها در سال‌جاری ،تصریح‌کرد: کرایه بهاء درسال‌جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان به طرح کارتخوان‌دار شدن تاکسی‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰۰ دستگاه از تاکسی‌ها مجهز به کارتخوان هستند اما به دلیل عدم استقبال از پرداخت کرایه با کارتخوان در برخی از خطوط و نبود قطعات کارتخوان و تعمیرکار، استقبال زیادی از این طرح نشد اما به دنبال این هستیم که تمامی تاکسی‌ها به کارتخوان مجهز شوند.
کریمی در پایان با اشاره به مشکلات عمده تاکسی‌داران، اظهار کرد: مشکل اساسی تاکسی‌داران به خصوص افرادی که به تازگی وارد این شغل شده‌اند، عدم برخورداری از بیمه است که پیگیری این موضوع توسط مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن