Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدمسعود عسگریان در تشریح این خبر بیان کرد: امروز در صحن شورای شهر همدان با افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی موافقت شد و پس از تصویب شورا با تأیید فرمانداری و کمیته تطبیق به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان اعمال افزایش نرخ تاکسی متعاقباً اعلام می‌شود، درباره افزایش کرایه تاکسی خودسرانه بعضی از رانندگان مطرح کرد: مسئولان تاکسیرانی باید با این موارد برخورد کنند.
عسگریان مطرح کرد: افزایش ۳۰ درصدی براساس روال معمول با ظرفیت چهار نفر سرنشین تاکسی‌ها است و اگر نظر ستاد کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سوار کردن سه سرنشین باشد مجدداً نرخ کرایه تاکسی باید در شورا بازنگری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان درباره افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری هم گفت: بر حسب معمول کرایه اتوبوس‌ها هم افزایش خواهد یافت اما هنوز پیشنهادی به شورای شهر نرسیده است.
وی اظهار کرد: دولت هر ساله نرخ تورم را بین ۲۰ تا ۲۵ درصد اعلام می‌کند اما در واقع بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است و ملاک شهرداری برای افزایش نرخ، حداقل است به طوریکه دو سوم هزینه را به صورت یارانه پرداخت می‌کند و یک سوم را مردم متقبل می‌شوند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن