Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع گوشت گرم وارداتی در همدان ادامه‌ دارد

توزیع گوشت گرم وارداتی در همدان ادامه‌ دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا بهراملو در جمع خبرنگاران در سالن جهاد کشاورزی از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد و افزود: بین دو تا سه تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در روز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه روند توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاون روستایی انجام می‌گیرد قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی راسته با استخوان را ۳۷۰ هزار تومان، مخلوط گوسفندی را ۳۹۰ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی را ۴۴۰ هزار تومان و نرمه گوساله را ۴۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس جهاد کشاورزی همدان در ادامه با اشاره به تولید مازاد مرغ در استان و رتبه برتر جوجه‌ریزی طی ماه‌های اخیر گفت: روزانه ۵۰ تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می‌شود و کمبودی در بازار نداریم.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار در استان برای مصرف‌کننده ۸۵ هزار تومان است ادامه داد: عرضه مرغ بیش از این قیمت تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

بهراملو در بخش دیگری از سخنانش از ذخیره‌سازی سیب زمینی در استان خبر داد و عنوان کرد: بخشی از این محصول به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

وی در خصوص وضعیت گوجه‌فرنگی نیز گفت: این محصول در آبان و آذر معمولا کمی با افزایش قیمت مواجه می‌شود که به مرور قیمت به تعادل می‌رسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن