Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت گوشت در همدان بیشتر از سایر استانهاست

قیمت گوشت در همدان بیشتر از سایر استانهاست

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان گفت: با توجه به بررسی وضعیت قیمت گوشت قرمز در استان‌های همجوار و مقایسه آن با همدان مشخص شد قیمت گوشت در همدان به شکل معناداری بالاتر از سایر استان‌ها عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، آرش طاووسی اظهارکرد: گزارش موضوع طی دو هفته گذشته در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ارائه شد و استاندار دستور برنامه‌ریزی برای عرضه گوشت با قیمت مناسب را به مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان و اتحادیه قصابان صادر کرد.

وی افزود: با عنایت به دستور استاندار و پیگیری دستگاه‌های متولی، در مدت کوتاهی گوشت گرم گوساله با قیمت تنظیم بازار وارد بازار همدان شد.

طاووسی بیان کرد: استمرار ورود گوشت گرم و عرضه آن بنابر تأکید کارگروه تنظیم بازار منجر به تأثیر مثبت بر کاهش قیمت گوشت گرم همدان شده و قیمت‌ها در سراشیبی کاهش قرار گرفته‌اند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان مطرح کرد: واردات گوشت گرم قرمز از منابع داخلی تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها در همدان ادامه خواهد داشت به طوری که قیمت مصوب از سوی وزارت جهادکشاورزی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق پیش‌ثبت‌نام برای عرضه گوشت تنظیم بازار را ندارد، تذکر داد: مشکلی برای تأمین نیست و هر فروشگاه به میزان تقاضایی که دارد امکان تأمین برایش فراهم شده است، فقط چون تازه کار شروع شده، باید به مرور و البته سرعت زیاد تأمین کار انجام گیرد تا نواقص موجود هم برطرف شود.

طاووسی با تأکید بر اینکه هدفگذاری این است که قیمت گوشت همدان به زیر ۵۰۰ هزار تومان برسد، ابرازامیدواری کرد که گوشت وارداتی از تهران محرک مناسبی برای تحقق این موضوع باشد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن