Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی خرید ۸۹ هزار تنی گندم از کشاورزان همدانی

خرید ۸۹ هزار تنی گندم از کشاورزان همدانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی ۸۹ هزار و ۳۱ تن گندم خبر داد و گفت: ۴۴۹ میلیارد تومان بهای این میزان محصول خریداری شده به مرور به حساب کشاورزان همدانی واریز می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مسعود بکائی اظهار داشت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان معادل ۳۱ درصد از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان استان همدان پرداخت شده است.
وی افزود: شهرستان اسدآباد با ۲۵ هزار تن و نهاوند با ۱۹ هزار تن بیشترین میزان محصول گندم را تاکنون به مراکز خرید تضمینی استان تحویل داده اند. 
بکائی خاطرنشان کرد: ۵۲ مرکز خرید گندم در سراسر استان همدان دایر شده که تا پایان شهریور آماده خریداری محصول از کشاورزان استان هستند. 
او همچنین به خرید۷۹۶ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان همدان اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی این محصول نیز در راستای حمایت از فعالان بخش کشاورزی انجام می‌شود و ۸۰ درصد بهای کلزای خریداری شده نیز به حساب کشاورزان واریز شده است. 
به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان، سال گذشته  ۴۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری و یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بهای آن به موقع به حساب دهقانان واریز شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن