Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع گوشت و مرغ منجمد در همدان

توزیع گوشت و مرغ منجمد در همدان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از آغاز توزیع مرغ و گوشت منجمد در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوالفضل اینانلو اظهار کرد:  توزیع گوشت مرغ منجمد از روز پنج‌شنبه  ۱۷ تیرماه بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه تنظیم بازار در همدان آغاز شده است و تا رفع نیاز مردم همچنان ادامه دارد.
وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صمت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر در حال مراجعه به پشتیبانی امور دام هستند تا بتوانند گوشت مرغ منجمد را دریافت کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.
اینانلو با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان است، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد مشخص بوده و خارج از قیمت مصوب نباید به فروش برسد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس کارگروه تنظیم بازار، توزیع گوشت مرغ منجمد تا زمان رفع نیاز شهروندان ادامه داشته و محدودیتی در این زمینه نداریم.
اینانلو به توزیع گوشت گوساله منجمد در بازار نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گوشت گوساله منجمد نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و اصناف منتخب در حال توزیع بوده و مصرف‌کنندگان با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تأمین گوشت قرمز منجمد گوساله اقدام کنند.
وی در پایان تأکید کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد  ۸۰ تا ۸۶ هزار تومان بوده همچنین مجموعه پشتیبانی امور دام بر اساس معرفی‌نامه از سوی سازمان صمت و با حواله اقدام به توزیع گوشت مرغ و گوساله منجمد در بین فروشگاه‌های معتبر و اصناف انتخابی می‌کند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن