Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نرخ بیکاری در همدان چقدر است؟

نرخ بیکاری در همدان چقدر است؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان همدان در سال گذشته ۸.۲ درصد بوده است، گفت: نرخ بیکاری کشور در سال گذشته ۹.۶ درصد بوده که این عدد در استان همدان ۸.۲ درصد است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اسکندر صیدایی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سنین ۱۵ تا ۲۴ سال در کشور ۲۳.۷ درصد بوده و در استان همدان ۱۷.۳ درصد است، افزود: همچنین نرخ بیکاری سنین ۱۸ تا ۳۵ سال کشور در سال گذشته ۱۶.۷ درصد و این نرخ در استان همدان ۱۵.۱ درصد بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه نرخ اشتغال سال گذشته کشور ۹۰.۴ درصد بوده است، تصریح کرد: نرخ اشتغال سال گذشته استان همدان ۹۱.۸ درصد بوده است.
وی با اشاره به اینکه اشتغال کشور در بخش کشاورزی در سال گذشته ۱۷.۴ درصد و در استان همدان ۲۸.۸ درصد بوده است، یادآور شد: اشتغال کشور در بخش صنعت در سال گذشته ۳۳.۳ درصد و در استان همدان ۳۰.۶ درصد بوده است.
وی با تأکید بر اینکه اشتغال کشور در بخش خدمات ۴۹.۳ درصد و در استان همدان ۴۰.۵ درصد بوده است، ادامه داد: کل جمعیت ۱۵ سال به بالای استان همدان در سال ۹۹ یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۹ نفر بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در پایان با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی کشور در سال گذشته ۴۱.۳ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان همدان نیز در سال گذشته ۴۲.۸ درصد بوده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن