Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اجرایی شدن تعرفه‌ جديد خدمات دندانپزشکی در همدان

اجرایی شدن تعرفه‌ جديد خدمات دندانپزشکی در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعرفه‌ جديد خدمات دندانپزشکی در همدان اجرايي مي‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا عبادیان از طراحی تعرفه‌ جدید خدمات دندانپزشکی در استان خبر داد و اظهار کرد: تعرفه جدید به وزارت بهداشت ارسال شده که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

وی تعرفه جدید دندانپزشکی را پایین‌تر از تعرفه‌های قبلی دانست و گفت: با کمک انجمن دندانپزشکان عمومی و انجمن متخصصان دندانپزشک این تعرفه طراحی و به وزارت بهداشت ارسال شده است.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر دندانپزشکان استان طبق این طرح عمل می‌کنند، تصریح کرد: تعرفه فعلی پایین‌تر از تعرفه قبلی استان و نیز استان‌های مشابه است.

وی با بیان اینکه در رابطه با ارائه طرح تعرفه جدید خدمات دندانپزشکی 6 ماه کار کارشناسی انجام شده است، گفت: امیدواریم در سال جدید با جمعبندی وزارت بهداشت، تعرفه جامعی را ارائه دهیم.

عبادیان خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید در رابطه با تعرفه‌ها با سازمان نظام پزشکی به جمع‌بندی برسد و با ارائه آن به هیأت دولت، هیأت دولت آن را به عنوان تعرفه جامع تصویب کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بسیاری شهرستان‌ها و استان‌ها حتی زیر تعرفه مصوب خدمات دندانپزشکی ارائه دهند، گفت: اگر تعرفه یکسان و عادلانه در سراسر کشور ارائه شود بهتر از این است که تعرفه‌ای نباشد و به این شکل کنترل بهتر خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن