Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری ۲ توزیع کننده لباس‌های نامتعارف در همدان

دستگیری ۲ توزیع کننده لباس‌های نامتعارف در همدان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۲ واحد صنفی در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع‌کنندگان پوشاک نامتعارف پلمب و متصدیان آنها بازداشت شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی رضایی بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی همدان در راستای اجرای طرح ویژه کنترل و نظارت بر صنوف پوشاک فروشی در بازار و مجتمع های تجاری همدان و به منظور برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک با تصویر و علایم ممنوعه و نامتعارف، گشت های نظارتی فعال کرد.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس اماکن در گشت های صورت گرفته ۲ واحد عرضه کننده پوشاک با علائم شیطان پرستی را شناسایی کرده و لباس های نامتعارف موجود در این واحدها جمع آوری و برخورد قانونی با متصدیان واحدهای صنفی متخلف صورت گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: متصدیان این واحدها با فروشندگان لباس های منقش به علائم شیطان پرستی در تهران در ارتباط بودند بنابراین متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در همدان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: عامل سوء استفاده از شهروند همدانی به بهانه چند برابر کردن سرمایه در بازار رمز ارز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌ نهاد افزود: پس از مراجعه فردی به پلیس فتا و ارائه توضیحاتی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌اش به ارزش سه میلیارد ریال، ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: بررسی‌های اولیه موید این بود که مالباخته به دنبال تبلیغات اغوا کننده یکی از دوستان با عنوان اعطای سودهای کلان از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز، با وجود نداشتن آگاهی، در این حوزه اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید تبادل اطلاعات انتظامی همدان ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی گفت: متهم که از دوستان شاکی است از اعتماد او سوءاستفاده کرده و با ورود به سیستم و حساب کاربری کیف پول دوستش، ارزهای دیجیتال او را به سرقت برده بود.

سرهنگ سرخوش نهاد به شهروندان تاکید کرد که قبل از ورود به بازار رمز ارزها، علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار، سرمایه‌گذاری کنند، همچنین شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری در صرافی‌ها دقت لازم را داشته باشند.

وی از مردم خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی WWW.CYBERPOLICE.IR گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن