Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک در همدان کشف شد

بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک در همدان کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در ۲ عملیات جداگانه ۹۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ عباس عزیزی اظهار داشت: نیمه شب گذشته پس از دریافت خبری مبنی بر جابجایی موادمخدر از سوی یک دستگاه سواری پژو در جاده همدان تهران رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قاچاقچی از مسیرهای فرعی برای انتقال موادمخدر استفاده کرده بود اما ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خودروی حامل تریاک را شناسایی کردند افزود: راننده این خودرو نیز متوجه تعقیب پلیس شده و از مسیر کوریجان به سمت لالجین شهرستان بهار فرار کرده بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان ادامه داد: خودروی حامل مواد افیونی به سمت یکی از روستاهای شهرستان بهار متواری شد اما با اشرافیت و آمادگی پلیس، خودروی یاد شده متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ عزیزی افزود: ۸۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک در بازرسی از خودروی این قاچاقچی سابقه دار کشف و پس از تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضایی شد.

وی اظهار داشت: همچنین در عملیات دیگری ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم از یک قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار کشف شد که این فرد با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال موادمخدر در جاده همدان کردستان بود که در تور اطلاعاتی پلیس افتاد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: سه ماهه نخست امسال ۸۵۰ کیلوگرم موادمخدر در این استان کشف شده است که نسبت به سه ماهه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: همچنین سه هزار و ۴۷۱ معتاد، قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در سه ماهه ابتدای امسال دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۱۰ عملیات برای شناسایی، ردگیری و دستگیری تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و پاکسازی نقاط آلوده صورت گرفته است که در این باره نیز شاهد افزایش چهار درصدی عملیات ها هستیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه همچنین ۴۹۶ عملیات در مسیرهای ارتباطی انجام شده اظهار داشت: ۴۱ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ توقیف شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن