Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کلاهبردار فراری به ترکیه تحویل پلیس امنیت همدان شد

کلاهبردار فراری به ترکیه تحویل پلیس امنیت همدان شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی همدان گفت: فردی که با کلاهبرداری و فریب شهروندان در قالب فروش خودرو بدون ثبت نامی ۳۶ میلیارد تومان وجه نقد دریافت و به ترکیه متواری شده بود توسط پلیس اینترپل تحویل پلیس امنیت همدان شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی محمدی اظهار داشت: فردی که با کلاهبرداری و فریب شهروندان در قالب فروش خودرو بدون ثبت نامی ۳۶ میلیارد تومان وجه نقد دریافت کرد و به ترکیه متواری شده بود توسط پلیس اینترپل به ایران بازگردانده و تحویل پلیس امنیت همدان شد.

وی گفت: متهم سال ۱۳۹۹ با دریافت وجه نقد از شاکیان قول تحویل خودرو خارج از نوبت به آنها داده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: فرد کلاهبردار با ترفند تحویل خودرو در بازه زمانی کوتاه، در مجموع ۳۶ میلیارد تومان دریافت کرده بود.

وی اضافه کرد: متهم در فرصت مناسبی به کشور همسایه متواری شد اما با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس اینترپل و صدور اعلان قرمز بعد از دو سال دستگیر و تحویل پلیس امنیت اقتصادی همدان شد.

محمدی گفت: متهم با شگردهای خاص و با این ترفند که من می‌توانم در سریعترین زمان و از طریق نفوذ و رابطه‌ای که دارم از طریق خودروهای احتکار شده، خودرو تحول مشتری دهم از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: با توجه به هماهنگی قضایی انجام شده با سازمان بین‌المللی پلیس جنایی اینترپل این شخص متهم که به کشور ترکیه متواری شده بود روز گذشته به تحویل پلیس امنیت اقتصادی استان همدان شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس، پیش‌تر وضعیت قرمز این متهم متواری شده به کشور ترکیه را به پلیس بین‌المللی اینترپل اعلام کرده بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن