Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انفجار سواری در همدان یک کشته برجا گذاشت

انفجار سواری در همدان یک کشته برجا گذاشت

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ سواری پیکان با کامیون بنز در جاده فرعی قهاوند و انفجار و آتش گرفتن هر دو خودرو، راننده سواری پیکان جان باخت.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار داشت: ساعت ۶ بامداد امروز یک دستگاه سواری از سمت قهاوند به ملایر در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ با کامیون بنز به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

وی اضافه کرد: شدت سانحه موجب گیر کردن راننده سواری پیکان در داخل خودرو شده و پس از زمان کوتاهی به یکباره سواری پیکان منفجر و هر ۲ وسیله نقلیه دچار حریق می شوند که راننده سواری فوت کرده و راننده بنز جان سالم به در برد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: جاده فرعی قهاوند به طول ۷۵ کیلومتر ۱.۶ درصد از راه های استان را به خود اختصاص داده اما سال گذشته با ۲۰ فوتی و ۹۶ مجروح و مصدوم ۶ درصد از سوانح را به خود اختصاص داد که هم اینک به عنوان مسیری حادثه خیز شناخته می شود.

سرهنگ سرمدی افزود: این جاده فرعی به علت وجود پیچ های زیاد، عرض کم و حدود هفت متری، وجود پرتگاه و بالا بودن میزان تردد یکی از حادثه خیزترین مسیرهای استان همدان به شمار می رود.

وی بیان کرد: افرادی که از ملایر و تویسرکان قصد عزیمت به تهران دارند به جای حضور در شهر همدان از جاده فرعی قهاوند برای تردد به سمت پایتخت استفاده کرده چرا که این مسیر حدود ۴۵ تا ۵۰ کیلومتر مسیر را نزدیکتر می کند بنابراین استقبال رانندگان از این جاده برای تردد به سمت تهران و بالعکس موجب شلوغی راه، بالا رفتن حجم ترافیک و افزایش سوانح شده است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: جاده قهاوند ۲ خطه غیرمجزا بوده که احتمال تصادف رخ به رخ در این شرایط بالا است بنابراین چهارخطه شدن ۱۵ کیلومتر از مسیر ابتدایی جاده ملایر به سمت قهاوند مصوب شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن