Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف در همدان جان پنج نفر را گرفت

تصادف در همدان جان پنج نفر را گرفت

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: بروز سه سانحه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته موجب جان باختن پنج نفر در جاده های برون شهری این استان شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار داشت: اعضای یک خانواده با یک دستگاه سواری سمند از سمت تهران به کبودرآهنگ در حال حرکت بودند که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، خودرو واژگون و مادر و دختر جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه سواری تیبا در کیلومتر ۱۱ جاده اراک - ملایر از مسیر اصلی خارج و با تیر برق حاشیه راه برخورد کرد که راننده خانم این وسیله نقلیه جان باخت و فرزند او که در صندولی عقب نشسته بود از این تصادف جان سالم به در برد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: یک دستگاه سواری پژو نیز به علت تردد با سرعت غیرمجاز در نزدیکی میدان شهرستان بهار ابتدا با نیوجرسی کنار جاده سپس به پشت کامیون برخورد کرده که ۲ مصدوم به بیمارستان منتقل و با وجود تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ سرمدی تاکید کرد: طبق بررسی های اولیه صورت گرفته راننده این وسیله نقلیه در حال کورس با دیگر خودرو بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز دچار سانحه شد.

وی گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی، انحراف به چپ و نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان وسیله نقلیه از امروز آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در این طرح رانندگان پرخطر که اقدام به تردد با سرعت بالای ۱۵۰ کیلومتر در ساعت می کنند به مرجع قضایی معرفی و خودروی آنها به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ سرمدی تاکید کرد: در سه سانحه رخ داده طبق بررسی های صورت گرفته جاده و خودرو نقصی نداشته بلکه عامل انسانی از جمله خستگی و خواب آلودگی راننده عامل بروز این تصادفات فوتی بوده است.

وی گفت: رانندگان پیش از آغاز سفر باید استراحت کافی داشته باشند و پس از هر ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه خودرو را در مکان امنی پارک و استراحت کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن