Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی سورپرایز کلوچه‌های خدا در مرز خیمه قمرخانم

جشنواره بیست و سوم در ایستگاه اول؛
سورپرایز کلوچه‌های خدا در مرز خیمه قمرخانم

اولین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اجرای 9 نمایش همراه است.

به گزارش "همدان نیوز"، امروز دوشنبه 22 آذرماه اولین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار «مهر بر صحنه کودکی» است و در این روز نمایش هایی شامل مرز، کلوچه های خدا، گیسوانی برای پرواز، پس لرزه ها، آرزوی کلاف های رنگی، خیمه قمرخانوم، به خاز مروارید، این همه من و سورپرایز اجرا خواهد شد.

نمایش «مرز» به کارگردانی جعفر مهیاری و نویسندگی مشترک بریتا شرام و جعفر مهیار به عنوان اثر مشترک ایران- آلمان در بخش نوجوان و تئاتر بین المللی در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی در سه سانس 10 صبح و 15 و 17 عصر به مدت 50 دقیقه اجرا در می آید.

سالن تئاتر شهر مجتمع شهید آوینی نیز میزبان «نمایش کلوچه های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف زاده از تهران در بخش نوجوان و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به مدت 60 دقیقه است.

اثر «گیسوانی برای پرواز» به نویسندگی مجتبی مهدی و کارگردانی روشنک کریمی از تهران در بخش مسابقه نوجوان به مدت 50 دقیقه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا و همچون دیگر نمایش ها در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 عصر به نمایش گذاشته می شود.

«پس لرزه ها» عنوان نمایشی است که به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل زاده از استان البرز و در بخش مسابقه نوجوان به مدت 50 دقیقه و در سانس های مذکور در سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا اجرا می شود.

پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا نیز در سانس های 9،10 و 11 صبح امروز و در هر سانس به مدت 40 دقیقه میزبان نمایش «آرزوی کلاف های رنگی» به کارگردانی لاله مالمیر و فرهاد اسماعیلی از تهران خواهد بود که این نمایش در بخش خردسال به اجرا درخواهد آمد.

تئاتر دانش آموزی «به خاطر مروارید» به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی نساء بخشی از همدان به مدت 45 دقیقه در دو سانس 10 صبح و 15 بعدازظهر در سالن کانون مهدیه همدان به نمایش گذاشته می شود.

سالن تالار فجر نیز از نمایش 45 دقیقه ای «خیمه قمر خانوم» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی بهناز مهدیخواه از تهران در بخش مسابقه کودک و در سه سانس 10 صبح، 15 و 17 بعدازظهر، میزبانی می کند.

دو نمایش خیابانی شامل نمایش «این همه من» به نویسندگی و کارگردانی بهداد بلیغ فر از همدان و نمایش «سورپرایز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر به ترتیب ساعت 15 و 16 بعدازظهر امروز در محوطه مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی اجرا خواهند شد.

گفتنی است آیین افتتاحیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز ساعت 18 عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود.

این جشنواره تا 27 آذرماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) در همدان ادامه دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن