Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی حماسه خدمت رسانی همدانی‌ها به زائران اربعین روی آنتن شبکه افق

حماسه خدمت رسانی همدانی‌ها به زائران اربعین روی آنتن شبکه افق

حماسه خدمت رسانی همدانی ها به زائران اربعین بر روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش  "همدان نیوز" و به نقل از ستاد خبری خدمتگزاران اربعین در استان همدان، با نزدیک شدن به روزهای پر شور تر شدن شور مردم ایران جهت حضور در پیاده روی مردم عراق تا کربلا در آستانه اربعین حسینی، شبکه افق سیما نیز در این روزها در حال تهیه مجموعه برنامه هایی در حال هوای اربعین است.

بدین منظور تیم تولیدی این شبکه به همدان سفر کرده و اقدام به تهیه گزارش از عشق ارادت خادمین حسینی در گوشه گوشه استان کرد.

میثم ماه انباری در حاشیه  تهیه این گزارش ها به خبرنگار ستاد خبری اربعین در همدان گفت: برنامه جاذبه  که با محتوای حال هوای اربعین در مسیر استان های که شاهد عبور کاروان های به سوی مرزهایی که از آنها به سوی عراق تهیه می شود و قصد دارد در روز 20 آبان ماه  برنامه زنده ای از عشق ارادت مردم همدان را جهت پذیرایی از زائران بر روی آنتن شبکه افق ببرد ،بدین منظور تهیه گزارش های تولیدی این برنامه از هم اکنون شروع شده است.

کارگردان برنامه جاذبه با اشاره به اینکه  این برنامه به تهیه کنندگی  مهدیان به روی آنتن خواهد رفت از همه مردم همدان دعوت کرد در این برنامه زنده حضور یافته تا  شور و شوق خود را در جهت پذیرایی از زوار در آستانه اربعین به نمایش بگذارند.

گفتنی است مکان اجرای برنامه زنده شبکه افق از طریق پایگاه خبری و کانال تلگرامی ستاد آن به اطلاع مردم همدان خواهد رسید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن