Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی کاریکاتور روز فال روزانه 16 اسفند ماه 93

فال روزانه 16 اسفند ماه 93

فروردین

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

اردیبهشت

بهتر است امروز نقاب را از چهره خود بردارید و صورت واقعی خود را به دیگران نشان دهید. شما انسان کامل و بی عیبی نیستید. پس لزومی هم ندارد به مردم اینگونه نشان دهید. این کار زندگی را برای خودتان دشوار می کند زیرا توقع ها از شما بیشتر می شود و وقتی نمی توانید انتظارها را برآورده کنید، هم خودتان و هم اطرافیان ناامید خواهند شد.

خرداد

امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

تیر

امروز این فرصت را دارید تا فرد موردنظر خود را بیشتر بشناسید و بیشتر به او نزدیک شوید. موقعیت های سخت و معذب بودن ها را در هم بشکنید. امروز فرصت خوبی برای پل زدن میان خجالت ها و رفتن به سوی واقعیت ها است. لازم نیست دنبال تفاوت های فکری خود و دیگران باشید. اگر خودتان باشید و منطقی رفتار کنید، همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. فرصت های بسیار خوبی امروز در انتظار کشف هستند.

مرداد

دنبال کارهای مرموز نباشید. عادی و معمولی رفتار کنید. وظایف خود را به انجام برسانید و بدانید امروز کائنات یک روز معمولی اما خوب برای شما مهیا کرده است. می توانید وقت خود در وب و مطالعه مقاله های موردعلاقه سپری کنید. یا دنبال راهی باشید که وضعیت کنونی شغل شما را بهبود ببخشد. از همه دقایق امروز لذت ببرید. به دنبال ثابت کردن خود به دیگران نباشید. این بدترین کاری است که با روح خود انجام می دهید.

شهریور

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

مهر

امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.

آبان

امروز یادتان می آید که چقدر خلاقیت و اشتیاق برای انجام یک سری کارها دارید. پس آنها را خفه نکنید. بگذارید تراوشات روحی شما بیرون بریزند. مهم نیست اطرافیان چه برداشتی دارند. خودتان باشید. برای تحریک بیشتر اشتیاق های خود می توانید به مکان های فرهنگی یا هنری بروید. یا حتی برای خود گل بخرید. خود و خواسته های خود را فراموش نکنید و بدانید که زندگی جریان دارد و شما هم باید از اکسیژن سالم این روزها لذت ببرید.

آذر

گویا امروز همه دنیا به کمک شما نیاز دارند. خوب است به نیازهای اطرافیان توجه داشته باشید. البته لازم هم نیست خود را ناجی همه بدانید و به واسطه آن خود و و کارهایتان را فراموش کنید. اما در عین حال که وظایفتان را انجام می دهید، شانه ای برای گریستن دوستان باشید. امروز باید بیشتر از همیشه به عشقتان توجه نشان دهید. او به محبت شما بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. خودخواهی را کنار بگذارید.

دی

امروز حس و حال خوبی دارید و دیگران دوست دارند با شما درددل کنند. شانه ای برای گریستن آنها باشید. سنگ صبور باشید و دست یاری به طرف افرادی که نیازمند هستند، دراز کنید. اگر مساله ای ناراحتتان می کند، به جای تدافعی رفتار کردن، نفس عمیق بکشید. آب بنوشید و آرام باشید. امروز بهتر است شنونده باشید. امروز یکی از دوستان بیش از همیشه به شما و کمک شما نیاز دارد او را ناامید نکنید.

بهمن

امروز مسایل مالی برایتان خوب پیش خواهند رفت. اما در مسایل عاطفی با عشقتان مشکل دارید. زبان همدیگر را نمی فهمید. اما خوشبختانه در انتهای روز بالاخره می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و درک درستی از نیازهای همدیگر داشته باشید. با حرف همه مکشلات را برطرف کنید. بدون شک یک سبه نمی توان کدورت ها را دور ریخت، اما از همین امروز سعی کنید مسایل بیهوده و منفی که واقعا ارزشی ندارند را دور بریزید و همه تمرکز خود را روی شادی و منطق بگذارید.

اسفند

امروز کائنات هدیه بزرگی برای شما در نظر گرفته است. با مهربانی و منطقی که امروز دارید می توانید نظر اطرافیان به خود جلب کنید. حتی حکم تکیه گاه را برای آنها داشته باشید. دوستانی که به حضور شما نیاز دارند را بی نصیب نگذارید و این حس را به آنها بدهید که تنها نیستند و می توانند روی کمک های شما حساب کنند.