Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

 

 

 

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.

برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان همدان ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز توسط گشت‌های راهداری در حریم راه‌های همدان شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

دانش‌آموزان استثنایی جایی برای تفریح در همدان ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با توجه به اهمیت موضوع توجه به دانش‌آموزان استثنایی، گفت: ما هیچ مرکز تفریحی برای دانش‌آموزان استثنایی نداریم و این بسیار ضروری است که آنها هم محلی برای تفریح داشته باشند.

بیش از ۴۸۷ خانوار همدانی مشمول مرحله سوم طرح فجرانه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار در استان همدان مشمول دریافت مرحله سوم طرح فجرانه هستند.

سرویس‌دهی به نمازگزاران عید فطر در همدان با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس

حداکثر ظرفیت اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی نمازگزاران در نماز عید سعید فطر به حسینیه امام خمینی(ره) همدان به‌کار گرفته می‌شود.

محدودیت های ترافیکی عید فطر در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان، محدودیت های ترافیکی شهر همدان را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر اعلام کرد.

شرکت بیش از ۶۵ هزار همدانی در آزمون های فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: ۶۵ هزار و ۶۳۸ نفر سال گذشته با هدف سنجش و ارزشیابی مهارتی در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای این استان شرکت کردند.

کاهش ۱.۸ درصدی تردد در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در جاده‌های همدان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵ میلیون و ۱۱۳ هزار تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده است.

ایجاد هزار و ۷۰۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری زکات فطره را دارد و برای رفاه حال شهروندان هزار و ۷۰۰ پایگاه در سطح استان ایجاد شده است.

۹۹ تن مواد خام دامی غیرقابل مصرف سال گذشته در همدان معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۹۹ تن مواد خام دامی غیرقابل مصرف و فاسد سال گذشته از مراکز تهیه، تولید، نگهداری،طبخ و عرضه این استان شناسایی، ضبط و معدوم شد.

جشن گلریزان در همدان برگزار می‌شود

دادستان همدان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در اواخر هفته جاری گفت: سالیان بسیاری است که این مهم به همت ستاد دیه استان اجرایی شده و زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از مددجویان نیازمند را فراهم ساخته است.

افزایش ۹.۷ درصدی تردد در جاده‌های همدان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: جاده‌های همدان در روزهای 7،8،9 فروردین 1403 پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرده اند به طوریکه تا به امروز بیش از ۱۱میلیون و ۶۴۳هزار تردد توسط ۸۰سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

راه‌اندازی پویش سفر ایمن در ۱۴ نقطه استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از راه‌اندازی پویش سفر ایمن در ۱۴ نقطه این استان خبر داد.