Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ادامه سوخت‌رسانی در روزهای تعطیل

ادامه سوخت‌رسانی در روزهای تعطیل

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در پی تعطیلات اعلام شده که از دوشنبه 25 مرداد آغاز و تا30 مردادماه ادامه دارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی فعال و سوخت‌رسانی مطلوب ادامه خواهد داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی این شرکت، امین روستایی گفت: کارکنان تأسیسات و عملیات انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان، ناوگان نفت بَری زمینی و جامعه جایگاه داران استان برای ارائه سوخت به بخش حمل و نقل سبک و سنگین شبانه روزی در تلاشند.
وی از آمادگی کامل منطقه برای تأمین و توزیع بنزین، گازوئیل و دیگر سوخت های معین به شهروندان استان و دیگر هموطنان استان های دیگر خبر داد.
وی با بیان رصد دقیق جریان اقدامات سوخت رسانی، افزود: مدیریت، معاونین، روسای نواحی مستقر در شهرستان های تابعه و مسئولان واحدهای ستادی ذیربط در کنار اقدامات جانبی، ناظر بر کیفیت و کمیت عرضه سوخت تحویلی ۲۴ ساعته آنکال هستند.
وی تصریح کرد: بازرسی از جایگاه ها و مصرف کنندگان عمده  به صورت تصادفی و برنامه ریزی شده در ایام تعطیل اشاره شده در دستور کار شرکت قراردارد.
روستایی اطمینان داد: این اقدامات در طول سال انجام شده اما سوخت رسانی مطلوب و بهینه در این روزها به صورت ویژه در جریان و همه جایگاه ها فعال و در مدار خدمت رسانی هستند.
مدیر منطقه همدان سامانه پاسخگو و تلفن گویای ۰۹۶۲۷ را برای انتقال نقطه نظرات، گلایه ها و یا شکایات شهروندان اعلام کرد.
این مقام مسؤول درخواست کرد: تعطیلات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و مدیریت بیماری همه گیر شده برای در خانه ماندن، کنترل و پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم عزیز به این ویروس منحوس بوده و امید است برای حفظ جان خود، خانواده ها و دیگر هموطنان به یاری مدافعان سلامت شتافته و با اجرای دستور عمل های بهداشتی در این برهه حساس نقشی مهم بعنوان شهروندان مسئول ایفا کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن