Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی

وجود سمورهای سنگی بی‌آزار در مناطق مسکونی همدان

رئیس اداره نظارت بر تنوع‌زیستی و امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: وجود سمور سنگی در مناطق مسکونی استان همدان آزاری برای انسان ندارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

ساخت هفت پایگاه امداد جاده ای در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: هفت پایگاه امداد جاده ای در نقاط مختلف این استان در حال ساخت و ۲ پایگاه در دست تعمیر و بهسازی است.

کودک نهاوندی در گاماسیاب غرق شد

کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد.

محورهای استان همدان لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

شناسایی 54 زوج پرخطر تالاسمی در همدان

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر در استان همدان از شناسایی 54 زوج پرخطر تالاسمی در استان خبر داد.

طرح بازآفرینی شهرهای استان همدان مصوب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت استاندار همدان در کمیسیون ماده پنج، طرح بازآفرینی همه شهرهای همدان به عنوان نخستین استان کشور تصویب شده است.

بلوار ۹ دی همدان از فردا مسدود می شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بلوار ۹ دی به سمت رسالت این شهر به منظور اجرای عملیات عمرانی از سوی شرکت آب و فاضلاب از فردا (سه شنبه) به مدت یک ماه مسدود می شود.

عشایر وارد همدان شدند/مراتع بالادست آماده ورود عشایر نیست

مدیر امور عشایر استان همدان از ورود عشایر به استان خبر داد و گفت: از دیروز -شنبه ۱۵ اردیبهشت- ورود عشایر به استان همدان آزاد شده است اما هنوز به بعضی از سامانه‌ها مثل حیدره و امامزاده کوه عشایر وارد نشده‌اند.

تعداد همیاران طبیعت استان همدان به ۲۰ هزار نفر می‌رسد

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به وجود ۱۲ هزار همیار طبیعت در استان اشاره کرد و گفت: امسال برنامه داریم تعداد همیاران طبیعت استان همدان را به ۲۰ هزار نفر برسانیم.

مرغ با نرخ پایین تر از سال گذشته در همدان عرضه می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و این محصول هم اکنون با قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از اواخر سال قبل به عرضه می رسد.

ثبت بیش از هشت هزار مورد حیوان گزیدگی در همدان

رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هشت هزار و ۱۶۳ مورد حیوان گزیدگی سال گذشته در استان ثبت شده که این روند نسبت به سال های گذشته رشد بالای داشته است.

همدان در نرخ باروری رتبه سیزدهم دارد

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان همدان در آستانه هفته جمعیت خبری مسرت‌بخش داد و گفت: استان همدان در نرخ باروری در رده سیزدهم کشوری قرار گرفت.

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای همدان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان خبر داد.