Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آمادگی همدان در ایام نوروز برای اسکان فرهنگیان در 20 پایگاه

آمادگی همدان در ایام نوروز برای اسکان فرهنگیان در 20 پایگاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی اسکان فرهنگیان طی ایام نوروز در ۲۰ پایگاه استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود نقوی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد اسکان موقت استان، از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و  اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام ماه رمضان با نوروز تمهیدات لازم برای استقبال از این ماه پرخیر برکت و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات این ماه اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۲۰ پایگاه و در یک‌هزار و ۲۸۰ اتاق پذیرش خواهند شد گفت: در ۱۴۲ اتاق ویژه، یک‌هزار و ۲۹ اتاق الف، ۵۰ اتاق ب و ۵۹ مکان از قبیل نمازخانه‌ها، اردوگاه‌ها و... پذیرای میهمانان نوروز خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان از هفته آخر اسفند شروع و در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات‌رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.

نقوی تصریح کرد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم، چون اعتقاد داریم این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن