Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تکواندو همدان باید به روزهای اوج برگردد

تکواندو همدان باید به روزهای اوج برگردد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این رشته در همدان سابقه خوبی دارد و باید به روزهای خوب بازگردد.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی ساعی در مجمع انتخابات هیات تکواندو همدان اظهار کرد: ابتدا باید از سال‌ها تلاش احسان قنبری برای رشد و توسعه این رشته در همدان تشکر کنم. او همیشه جزو روسای با اخلاق استان‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: انتخابات یک فرایند سخت است و اینکه فرد یا افرادی خود را در معرض رأی‌گیری قرار دهند، حقیقتا کار دشواری را به جان می‌خرند.

رئیس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: مجمع انتخابات همدان نامزدهای زیادی داشت و این کار انتخاب رئیس جدید را دشوار می‌کند. البته این هنر رئیس جدید و جوان هیات است که بتواند با افرادی که رأی نیاوردند همکاری کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم تکواندو همدان به روزهای خوب خود بازگردد. سیاست ما همیشه حمایت از هیات‌های استانی بوده و همدان هم ایمان داشته باشد که در راه توسعه تکواندو، کمک فدراسیون را کنار خود احساس خواهد کرد.

ساعی عنوان کرد: همکاری و تعامل در هیات‌های استانی در نهایت فدراسیون را تقویت می‌کند و این تعامل دوسویه روز به روز باید تقویت شود.

وی بیان کرد: تکواندو ایران در سال‌های گذشته افتخارات بزرگی کسب کرده که کسب این افتخارات ممکن نبود مگر با کمک و تلاش استان‌ها./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن