Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی بخشی از مطالبات بازیکنان پاس پرداخت شود

بخشی از مطالبات بازیکنان پاس پرداخت شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: تا تعیین تکلیف نهایی حوزه مدیریتی تیم پاس، ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان این تیم تأمین و پرداخت شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی موقر در نشست اعضای کارگروه نظارت و پیگیری‌ حقوق عامه با محوریت ساماندهی تیم فوتبال پاس افزود: مشکلات مدیریتی و مالی از جمله موانع موجود بر سر راه پیشرفت تیم فوتبال پاس است.

وی اضافه کرد: این تیم زیرمجموعه سازمان مردم نهاد و غیردولتی با عنوان مؤسسه فرهنگی ورزشی شهدای الوند همدان است بنابراین باید هرچه سریعتر وضعیت مدیریتی آن تعیین تکلیف شود.

دادستان همدان بیان کرد: پیگیری برای شناسایی مقصر و عواملی که موجب وضعیت نابسامان پاس در ۱۶ سال گذشته بوده و فاصله گرفتن از قهرمانی، مشکلی را حل نمی کند بلکه با بررسی دقیق باید ایرادات کار، شناسایی و پس از آن با تعیین اولویت ها نسبت به ارایه راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات تلاش کرد.

خانجانی گفت: پس از تعیین تکلیف هیات امنا و هیات مدیره تیم پاس، باید چاره ای برای تأمین منابع مالی پایدار با بهره مندی از بخش خصوصی به عنوان حامیان و پشتیبانان مالی اندیشید.

وی اظهار داشت: نشاط و سرزندگی حق نوجوانان و جوانان است و این مهم جز با توجه به روحیات آنان و ایجاد زمینه برای تخلیه هیجانات و ایجاد شادی و انگیزه آنان فراهم نمی شود.

این مقام قضایی توسعه همه جانبه ورزش را از ضرورت های امروز جامعه دانست و افزود: ورزش به عنوان یکی از مسایل زیربنایی در ایجاد سلامت جسمی و روحی جامعه و در پیشگیری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی بسیار موثر است.

خانجانی ادامه داد: آمدن تیم پاس به همدان در سال های نخستین سرزندگی و نشاط اجتماعی به استان بخشید اما با گذت زمان مسایل متعدد سبب از بین رفتن بخش عظیمی از قابلیت ها و ظرفیت های این مجموعه ورزشی در جذب نوجوانان و جوانان به ورزش شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن