Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️

برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان همدان ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز توسط گشت‌های راهداری در حریم راه‌های همدان شناسایی و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

به‌گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی با بیان اینکه حریم قانونی راه‌ها جزء خط قرمز راهداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: این اداره‌کل با حکم قضایی نسبت به هر گونه تجاوز به حریم، ریختن زباله در حریم جاده‌ها و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به شدت برخورد خواهد کرد. ️

وی ادامه داد: از هم‌استانی‌ها خواهشمندیم قبل از هر گونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر پایش و کنترل ۲۴ ساعته محورهای استان از طریق سامانه‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا عوامل راهداری استان در اسرع وقت نسبت رفع مستحدثات غیرمجاز در حریم راه‌ها اقدام کنند. ️

آهکی گفت: در سال گذشته ۲۲۷ مورد صدور مجوز، ۶۴ مورد صدور اخطار، ۱۴۲ مورد شناسایی و با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی شد و در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ نیز ۱۳۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن