Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افزایش ۹.۷ درصدی تردد در جاده‌های همدان

افزایش ۹.۷ درصدی تردد در جاده‌های همدان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: جاده‌های همدان در روزهای 7،8،9 فروردین 1403 پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرده اند به طوریکه تا به امروز بیش از ۱۱میلیون و ۶۴۳هزار تردد توسط ۸۰سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد نگاهداری اظهار کرد: در روزهای پر تردد نسبت به مدت مشابه پارسال 9.7 درصد افزایش ترددرا در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه  و در تعطیلات عید فطر به حدود 20میلیون تردد برسد.

وی افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت 1 میلیون و 268 هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان 1میلیون و65 هزار دستگاه خودرو بوده است.

نگاهداری عنوان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از 98 هزار مسافر در قالب 9هزار سفر از استان را به اقصی نقاط کشور جابه‌جا کرده‌اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یاد آور شد: در ایام نوروز ۵۶۳ راهدار، ۳۱۳ماشین آلات، ۳۵راهدار خانه و ۴۲مجتمع رفاهی به مسافرین عزیز خدمات رسانی کرده اند.

وی بابیان اینکه به منظور ارتقاء ایمنی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان در سال گذشته ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی شده است افزود: از ابتدای سال جدید  تاکنون ۳۷۰کیلومتر خط کشی شده است به طوریکه ۳هزار و ۴۶۷متر مکعب نیز بعد از بارش‌ها لکه گیر و چاله گیری با استفاده از آسفالت سریع سرد انجام شده است.

وی بابیان اینکه ترددها افزایش پیدا کرده است تاکید کرد: بیش از ۶۰درصد حادثه‌های جاده‌ای در ۳۰کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتاد که در ۱۴نقطه حادثه خیز همکاران راهداری، اورژانس و پلیس راهور مستقر هستند و از تمامی کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن