Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی

اعزام ۳۴۵۸ زائر بیت‌الله‌الحرام از فرودگاه همدان

مدیر فرودگاه همدان از اعزام ۳ هزار و ۴۵۸ زائر همدانی و کردستانی به سرزمین وحی از فرودگاه همدان خبر داد.

مهاجرت پرستاران از همدان به‌خاطر مشکلات مالی و رفتار نامناسب

رئیس نظام پرستاری استان همدان، گفت: به‌خاطر وجود مشکلات مالی و رفتار نامناسب مدیر خدمات پرستاران در برخی بیمارستان‌های استان شاهد مهاجرت و خروج پرستاران از رشته خود هستیم.

بیماران همدان وارفارین را از کدام داروخانه بخرند؟

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: در حال حاضر داروی وارفارین فقط در داروخانه بیمارستان قلب فرشچیان‌ همدان توزیع می‌شود.

کمک هزینه درمان ناباروری در همدان ۱۲ برابر افزایش یافت

مدیرکل بیمه سلامت همدان با اشاره به خدمات ارائه شده به زوجین نابارور گفت: پرداخت هزینه درمان ناباروری توسط این مجموعه در استان طی سال گذشته ۱۲ برابر افزایش یافته است.

تحقق 100 درصدی تعهد خیران مدرسه‌ساز همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال معادل صددرصد از تعهدات خیران مدرسه ساز استان در سال گذشته محقق شد که این کمک ها بخشی از کمبود فضاهای آموزشی را برطرف کرد.

۱۵ منطقه بحرانی آتش سوزی در منابع طبیعی همدان شناسایی شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: منابع طبیعی استان از نظر آتش سوزی به سه دسته بحرانی، نیمه بحرانی و سفید تقسیم بندی شده که ۱۵ ناحیه در کانون بحرانی و ۱۰ منطقه در نیمه بحرانی قرار دارد.

هر شهروند همدانی پارسال به طور میانگین ۱۸ هزار تومان صدقه پرداخت کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از رشد ۲۹ درصدی پرداخت صدقه در استان خبر داد و گفت: به صورت میانگین هر یک از هم استانی ها در سال قبل ۱۸۰ هزار ریال صدقه پرداخت کردند.

پیگیری بازگشت جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر و فیلم کودک و نوجوان به همدان

منتخب مردم همدان در مجلس از پیگیری برای بازگشت جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به همدان خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای بازگشت جشنواره فیلم هم در دست اقدام‌ است.

اصلاح شبکه فاضلاب بلوار ۹ دی،پاسخ به مطالبه قدیمی شهروندان همدانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب بلوار ۹ دی شهر همدان،گفت: این پروژه در پی مطالبه قدیمی شهروندان همدانی و به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در دست اجرا قرار گرفته است.

وجود سمورهای سنگی بی‌آزار در مناطق مسکونی همدان

رئیس اداره نظارت بر تنوع‌زیستی و امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: وجود سمور سنگی در مناطق مسکونی استان همدان آزاری برای انسان ندارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

ساخت هفت پایگاه امداد جاده ای در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: هفت پایگاه امداد جاده ای در نقاط مختلف این استان در حال ساخت و ۲ پایگاه در دست تعمیر و بهسازی است.

کودک نهاوندی در گاماسیاب غرق شد

کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد.

محورهای استان همدان لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محورها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.