Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی همدان دومین مرکز استان سرد کشور/ کاهش دما در برخی نقاط به منفی ۱۵ درجه سانتیگراد

همدان دومین مرکز استان سرد کشور/ کاهش دما در برخی نقاط به منفی ۱۵ درجه سانتیگراد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: کمینه دما در استان طی شب گذشته در گل تپه و بهار به منفی ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید، همچنین همدان نیز با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر پس از اردیبل با 12 درجه زیر صفر دومین مرکز استان سرد کشور بود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد حسن باقری شکیب افزود: طی شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در مناطق مختلف همدان بودیم و ارتفاع برف در برخی نقاط تا ۱۵ سانتیمتر رسید.

وی با بیان اینکه هوای سردی داشتیم اظهار کرد: تا روز یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری برای استان همدان پیش بینی می شود البته در ساعاتی از روز یکشنبه و دوشنبه افزایش ابر و بارش خفیف برف دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب هوای سرد و یخبندان امشب پدیده غالب جوی است،گفت: برای فردا جمعه افزایش دما پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: بیشینه دمای استان همدان طی شبانه روز گذشته با ۲ درجه سانتیگیراد بالای صفر مربوط به اسدآباد و تویسرکان بود و کمینه دما نیز با منفی ۱۵ درجه سانتیگراد به گل تپه و بهار اختصاص داشت./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن