Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس «وعده صادق» قدرت علمی و فناوری ایران را ثابت کرد

امام جمعه همدان:
«وعده صادق» قدرت علمی و فناوری ایران را ثابت کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملیات «وعده صادق» علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی، نه تنها توانایی نظامی کشور بلکه قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان اظهار کرد: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم عملیات وعده صادق، از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توانایی شکل دهی به فرایندهای بازدارندگی در محیط امنیتی خود برخوردار است افزود: شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اتفاقی که رخ داد، غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد فارغ از دیدگاه‌ها، همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: برای دشمن سوال است، کشوری که ۴۵سال در اوج تحریم قرار دارد چگونه به این قدرت و عظمت دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، به طور قطع تحلیل و پژوهش خواهد کرد و مردم قدردان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن