Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس امام جمعه همدان: پیشبرد اهداف نظام در سال جدید نیازمند وحدت ملی است

امام جمعه همدان: پیشبرد اهداف نظام در سال جدید نیازمند وحدت ملی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان پیشبرد اهداف عالی نظام و انقلاب را در گرو وحدت ملی دانست و گفت: جامعه ایران باید با همدلی و وحدت در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بایستند.

به گزارش "همدان نیوز"، در پیام نوروزی ۱۴۰۲ آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» آمده است: دشمنان می‌خواهند این نظام پابرجا نباشد و رسانه های آنها نیز مانند سال گذشته تلاش می کنند با ایجاد یک شکاف اجتماعی و طرح بعضی از مسائل بین خانواده ها در جامعه ۲ قطبی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی در طول تاریخ انسان های بزرگی را به خود دیده است ابراز امیدواری کرد که همه بتوانیم به عنوان یک جامعه ۸۰ میلیون ایرانی اسلامی در کنار هم با یک انسجام و وحدت و با توجه و تمرکز به نقاط مشترک منافع کشور را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال ۱۴۰۲ گفت: مشارکت مردم ما می تواند خیلی از مشکلات جامعه را در عرصه های مختلف حل و فصل کند.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ حوادث مختلفی اتفاق افتاد که نتایج آن مانند اتفاقات شهریور منتهی به فشار اقتصادی بیشتر شد، حوادثی که همه مردم را ناراحت کرد و مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه تلاش های زیادی توسط دولتمردان و مسوولان در راستای حل مشکلات مردم صورت گرفته است ادامه داد: دولت امروز در مساله سیاست خارجی توانست موفق عمل کند و در راستای حل بخشی از مشکلات کشور سیاست خارجه را توسعه دهد.

امام جمعه همدان گفت: مردم ما با مشکلات جدی معیشت و تورمی در سال گذشته مواجه بودند که امیدواریم که در سال جدید دولت با همت روز افزون و تلاش های وافر بتواند این مشکلات را برطرف کند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال گذشته توجه جدی به مساله اقتصاد داشتند و بارها و بارها مساله معیشتی مردم را مطرح کردند گفت: حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان در سال گذشته در دستور کار دولت قرار گرفت تا اتفاقات مطلوبی رخ داد که امیدواریم با همت بیشتر و تمرکز بر حل معضلات اقتصادی دولتمردان بتوانند مشکلات مردم را در این عرصه ها حل کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن سال نو از خداوند خواست که تحویل حال جامعه به سمت بهترین حال ها برای همه خانواده ها و هم استانی ها یک دعای مستجاب و یک سال پر از خیر و برکت برای جامعه اسلامی باشد.

مردم حرمت ماه رمضان را نگه دارند

نماینده ولی فقیه در استان همدان تقارن بهار طبیعت با بهار عبادت و قرآن را یک فرصت بسیار ارزشمند در آغاز سال جدید دانست و از مردم خواست که حرمت ماه خدا را در این ایام حفظ کنند.

آیت الله شعبانی موثقی نیاز به معنویت را از نیازهای ضروری انسان اصیل برشمرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای رسیدن به آرامش واقعی و ارتباط با مبدا و آغاز خلقت است تا بتواند مسیر زندگی خود را با آرامش و سعادت همراه کند.

وی ادامه داد: سالی که ابتدای سال با ماه مبارک رمضان شروع می شود و هم انتهای سال نیز با ماه مبارک رمضان هست یک فرصت معنوی است برای اینکه در شلوغی ها و هیاهوهای دنیا خلوت و فرصتی برای اندیشیدن و رها شدن از هوا و هوس های نفسانی داشته باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن