Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۲۹ اسفند اوج مصرف آب در همدان/ شهروندان صرفه جویی کنند

۲۹ اسفند اوج مصرف آب در همدان/ شهروندان صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۲۹ اسفندماه اوج مصرف آب در استان است، از شهروندان خواست از شست و شوهای غیرضرور خودداری کرده و در این ایام صرفه جویی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد بختیاری‌فر افزود: با رشد قابل توجه مصرف آب شرب در این روزها مواجه هستیم در صورتی که مصرف بیش از اندازه آب در روزهای پایانی سال، موجب کم شدن مخازن و افت فشار آب می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین مصرف آب در روز ۲۹ اسفند رخ می‌دهد که اکثر مشترکین به صورت همزمان مصرف قابل توجهی دارند بنابراین هم‌استانی‌های عزیز لازم است که موارد ضروری نیاز به مصرف آب را در روزهای پایانی سال مدیریت و برنامه‌ریزی کنند تا در روز پایانی سال با کمبود آب مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در روزهای پایان سال گذشته مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزهای پایانی امسال نیز بدون مشکل سپری شود.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، یادآوری کرد: در سال جاری که کمبود بارش باران، نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده و محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است، باید صرفه جویی در مصرف آب در اندیشه ما نهادینه شود چون با اندکی صرفه جویی می‌توانیم با بحران کم آبی مقابله کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن