Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ممنوعیت تردد کامیون از معابر شهری همدان

ممنوعیت تردد کامیون از معابر شهری همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام‌پایانی سال و افزایش مسافرت ها، اجازه تردد کامیون و میکسرها در معابر شهری از هفته آینده داده نمی شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ میزان‌ حضور مردم در معابر شهری برای خریدهای نوروزی نیز افزایش می یابد بنابراین برای پیشگیری از بروز سوانح احتمالی طرح ممنوعیت تردد کامیون در معابر درون شهری این استان اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: طبق این طرح کامیون های باری و کامیون های حمل مصالح و میکسرهای حامل بتن اجازه تردد در سطح شهر را از هفته آینده نخواهند داشت.

سرهنگ جمالی گفت: این ممنوعیت تردد به شرکت های بتن و حمل مصالح اطلاع رسانی شده بنابراین در صورت نقض محدودیت پیش بینی شده علاوه بر اعمال قانون کامیون، نمره منفی راننده، خودرو نیز توقیف می شود.

وی افزود: فوت و مجروح شدن عابر بخش زیادی از سوانح درون شهری همدان را به خود اختصاص داده و در ایام‌پایانی سال میزان‌ حضور و تردد عابر افزایش می یابد که انتظار می رود حین عبور عرضی از معابر به خودروهای عبوری توجه کنند.

رئیس پلیس راهور همدان اظهار داشت: تردد کامیون از بلوار شهید مطهری منتهی به باغ بهشت در روز پنجشنبه پایان سال نیز ممنوع شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن