Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی گزارش توزیع محصولات گوشتیران در همدان گسترده می‌شود

با تلاش شرکت ستاره‌پیشتاز؛
توزیع محصولات گوشتیران در همدان گسترده می‌شود

شرکت ستاره‌پیشتاز همدان به عنوان تنها نماینده عرضه محصولات شرکت پروتئین گسترسینا در استان همدان، با توسعه زیرساخت‌های خود به دنبال افزایش گستره توزیع خود در استان‌های همجوار نیز است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، شرکت پروتئین گستر سینا در راستای سیاست‌های ریاست بنیاد مستضعفان در خصوص هم‌افزایی واحدهای تولیدی‌بنیاد و استفاده بهینه از امکانات و دارایی‌های شرکت از سال ۱۳۹۱ از ادغام شرکت گوشتیران و شرکت طیور ارومیه تشکیل شد.
این شرکت با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص به تولید و توزیع انواع فرآورده های گوشتی پرداخته و علاوه بر تلاش جهت ارتقاء کیفیت محصولات به دنبال گسترش جغرافیای توزیع محصولات خود است.
شرکت ستاره‌پیشتاز همدان با تأمین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی بهاران به دنبال توزیع محصولات شرکت پروتئین گستر سینا در تمام فروشگاه‌های شهر همدان و سایر شهرستان‌های استان و همچنین استان‌های همجوار است.

{nomultithumb}

 

بر اساس رایزنی‌ها و جلسات صورت گرفته بین مدیریت شرکت ستاره‌پیشتاز با مدیران ارشد شرکت پروتئین‌گستر سینا، بسترهای لازم جهت توسعه امور ایجاد شده و از این پس در فروشگاه‌های بیشتری در شهر همدان، شاهد عرضه محصولات باکیفیت پروتئین گستر سینا خواهیم بود.

بدون شک، جمعیت زیادی در کشور و در همدان از محصولات نام‌آشنای گوشتیران در سبد غذایی خود استفاده می‌کنند اما شاید از روند فعالیت، تولید و کیفیت محصولات اطلاع چندانی نداشته باشند که در این راستا خبرنگار "همدان‌نیوز" گفتگویی با مدیر بازاریابی و فروش و معاون فروش شرکت پروتئین‌گستر سینا در خصوص عملکرد این شرکت و همچنین مالک و سرمایه‌گذار شرکت ستاره‌پیشتاز همدان با محوریت عرضه گسترده محصولات گوشتیران، انجام داده که در ادامه می‌خوانیم.

{nomultithumb}

شرکت پروتئین‌گستر سینا؛ اولین تولیدکننده فرآورده های گوشتی در ایران

مهندس حسن سالک، مدیر بازاریابی و فروش شرکت گوشتیران در گفتگو با خبرنگار "همدان‌نیوز" با بیان اینکه شرکت پروتئین گستر سینا یک هلدینگ است، گفت: این شرکت اولین تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی در ایران به شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1304 با برند آرزومان شروع کرده است.

وی افزود: برند ۹۵ ساله آرزومان، در کنار دو برند گوشتیران و اطمینان، بخش عمده‌ای از فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس، کالباس، انواع غذای آماده، برگر، مرغ و گوشت قطعه بندی شده مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

سالک با اشاره به واحد مرغ خانگی پروتئین گستر سینا، اظهار کرد: این واحد با دارا بودن کشتارگاه صنعتی اتوماتیک در شهرستان ارومیه، انواع مرغ قطعه بندی را تولید می کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین واحد مرغ مادر خرمدره واقع در استان زنجان، جوجه یک روزه را تولید و بین واحدهای تولیدی مرغ عرضه می‌کند.

{nomultithumb}

تولید لذیذترین ماهی ایران با برند ماهیران

سالک افزود: براساس اهداف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی، واحد ماهیران در شهرستان دلوار استان بوشهر احداث گردیده است. وی ادامه داد: بچه ماهی تولیدی در این منطقه تحت عنوان «سی باس» از استرالیا وارد کشور شده و در قفس پرورش می‌یابد، این ماهی از لحاظ کیفیت و طعم بی‌نظیر است.

پروتئین‌گستر سینا بیش از ۲۰۰ قلم کالا تولید می‌کند

وی با تأکید بر اینکه گوشتیران در میان رقبای خود، متنوع‌ترین محصولات را تولید می‌کند، گفت: نزدیک به 200 قلم کالا در کارخانه گوشتیران تولید و در کشور عرضه می شود.
سالک در خصوص کیفیت بالای محصولات تولیدی افزود: این شرکت دارای گواهینامه مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی مواد غذایی، سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهینامه حلال از سازمان غذا و دارو و اتاق بازرگانی و همچنین واحد تحقیق و توسعه (R&D) مجهز و آزمایشگاه دارای گواهینامه تایید صلاحیت است.

سوسیس و کالباس بخورید اما نه دائم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مصرف سوسیس و کالباس در جامعه مورد هجمه قرار دارد، اظهار کرد: مصرف سرانه انواع سوسیس وکالباس در کشور حدود 6 کیلوگرم است و در مقایسه با سرانه مصرف در کشورهای اروپایی و آمریکا (حدود 70-60 کیلوگرم) 10 برابر کمتر است.

وی همچنین تصریح کرد: مصرف به اندازه فرآورده های گوشتی تولید شده در کارخانجات معتبر که با رعایت الزامات و استانداردهای ملی کشور صورت می‌پذیرد میتواند منبع خوبی برای تأمین پروتئین رژیم غذایی افراد باشد.

محصولات گوشتیران را با اطمینان مصرف کنید

وی ادامه داد: شرکت گوشتیران همزمان با شیوع کرونا و در راستای تسهیل خرید مشتریان، رول های نیم کیلویی کالباس خانواده و تنوع محصولات وکیوم را افزایش داد.
سالک در خصوص تولید محصولات در ایام کرونا، یادآور شد: انواع سوسیس و کالباس در 75 درجه حرارت پخته و پاستوریزه میشود و بدین ترتیب هر گونه میکروب احتمالی در این دما از بین می رود.
وی با تأکید بر اینکه علاوه بر سلامت محصولات، سلامت کارکنان نیز برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: افراد مشکوک نیز در این ایام شناسایی و قرنطینه شدند و شرکت حقوق ایام قرنطینه این افراد را نیز پرداخت کرد و تنها در صورت ارائه تست منفی، اجازه فعالیت مجدد افراد داده شد.

برنامه‌ریزی برای گسترش توزیع محصولات گوشتیران در همدان

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پروتئین گستر سینا در خصوص فعالیت نمایندگی گوشتیران در همدان، اظهار کرد: شرکت ستاره پیشتاز همدان در سال‌های گذشته، مسئولیت فروش را در استان بر عهده داشته و در حال حاضر در راستای توسعه بازار استان برنامه ریزی شده است.

{nomultithumb}

محصولات جدید گوشتیران در راه بازار

سالک با بیان اینکه شرکت پروتئین گستر سینا طبق اساسنامه، مجاز به تولید تمام مواد غذایی است، گفت: در کنار سوسیس و کالباس، محصولاتی به عنوان پیوست نیز پیش بینی شده که از جمله می توان به خمیر و پنیر پیتزا، ذرت، سس، خیارشور و دیگر مواد خوراکی اشاره کرد.

وی همچنین تصریح کرد: به زودی این محصولات وارد چرخه تولید می شود و با برند گوشتیران در سراسر کشور به فروش خواهد رسید.

سالک با بیان اینکه 600 نفر اشتغالزایی مستقیم در کارخانجات این شرکت ایجاد شده است، اظهار کرد: تعداد اشتغال غیرمستقیم شرکت پروتئین گستر سینا در کشور به بیش از ده‌ها هزار نفر می‌رسد.

فروش محصولات گوشتیران در ۶۰ شهر کشور

معاون فروش شرکت پروتئین گستر سینا نیز با بیان اینکه جز تهران و کرج، محصولات در 60 شهر به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: از سال 92 محصولات این شرکت در استان همدان توزیع می‌شود و شرکت ستاره پیشتاز همدان فروش چشمگیری را در این سال ها داشته است.

مهندس بیژن مؤمنی با بیان اینکه راهکارها و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که توزیع را در همدان گسترش دهیم و اگر توزیع بر اساس چارچوب‌های تعیین شده انجام شود، حمایت کافی را انجام ‌می‌دهیم تا پوشش بیشتری در شهر همدان را شاهد باشیم.

شرکت ستاره‌پیشتاز همدان ظرفیت توزیع در استان‌های دیگر را دارد

وی ادامه داد: همدان می‌تواند در استان‌های کرمانشاه و سنندج نیز بازار را گسترش دهد که با توجه به زیرساخت های در حال اجرا و تکمیل تجهیزات، ظرفیت کافی برای توسعه جغرافیای توزیع محصولات گوشتیران توسط شرکت ستاره پیشتاز همدان در استان‌های دیگر نیز وجود دارد.

{nomultithumb}

شرکت ستاره پیشتاز؛ یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان مواد غذایی همدان

مدیرعامل شرکت ستاره پیشتاز و نماینده انحصاری فرآورده های پروتئینی پروتئین گسترسینا دراستان همدان نیز در گفتگو با ما بیان کرد: شرکت ستاره پیشتاز یک شرکت خصوصی است که از بزرگترین، معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های تامین و پخش سراسری محصولات غذایی و پروتئینی در استان همدان واستانهای همجوار به شمار می‌رود.

مهندس وحید احمدوند افزود: این شرکت با بیش از یک دهه سابقه، با تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز سوپر مارکت‌ها، فست فودها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، افتخار خدمت رسانی به مردم را داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت عملیات توزیع کالا را از طریق یک سایت مرکزی در شهر همدان واقع در شهرک صنعتی بهاران انجام می‌دهد، یادآور شد: این سایت از سیستم نرم افزاری و سخت افزاری و زیرساخت‌های پیشرفته، در مجموعه‌ای به مساحت سه هزار متر مربع، انبار به مساحت بیش از هزار و 200 متر مربع و سردخانه پیشرفته به مساحت 700متر مربع برخوردار است.

احمدوند همچنین تصریح کرد: این شرکت با برخورداری از دفتر و انبار مناسب در شهر ملایر نیز با استفاده از چندین خودروی مجهز یخچالدار، مدیریت به‌روز، پرسنل مجرب، آموزش پیوسته وحضور مداوم ومنظم و با بیش از چهار هزار مشتری فعال به صورت کامل و مویرگی و در کانالهای توزیع سوپر مارکت، فست فود، رستوران و فروشگاه های زنجیره ای، محصولات را ارائه داده و خود را در عرصه توزیع فرآورده‌های غذایی و پروتئینی به اثبات رسانده است.

مهندس میثم فتحی دیگر سرمایه گذار شرکت ستاره پیشتاز نیز عنوان کرد: هدف کلی ما در این مجموعه این است که برند ستاره پیشتاز برندی خوشنام و قابل اعتماد باشد که در ذهن مشتریان به عنوان اصلی ترین و اولین مقصد خرید محصولات غذایی و پروتئینی تبدیل شود و درآن بتوان بهترین محصولات با بالاترین کیفیت ومناسب ترین قیمت را عرضه کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن