Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بازدید مستمر از تاسیسات اقامتی در همدان

بازدید مستمر از تاسیسات اقامتی در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان همدان گفت : از ابتدای آغازفعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تا کنون بیش از ۲۸۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان این اداره کل از هتل ها، هتل آپارتمانها مهمانپذیرها اقامتگاه های بوم گردی، سفره خانه ، خانه مسافر های دارای مجوز و غیر مجاز و دیگر مراکز اقامتی صورت گرفته است. 

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار گفت: کلیه تاسیسات اقامتی قبل از نوروز دوباره مورد بازدید قرار گرفتند و اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او افزود: در ایام نوروز نیز یک بار تمام مراکز اقامتی مورد بازدید قرار گرفتند و نظر به تصمیم دادستان همدان مبنی بر عدم پذیرش مسافر توسط مراکز اقامتی استان کلیه مراکز اقامتی ضمن همکاری و هماهنگی لازم و به منظور کمک به حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان و جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا و رفع ابهامات و چالش‌های ایجاد شده تا اطلاع ثانوی از پذیرش مهمان و مسافر خودداری نموده و فعالیتی نخواهند داشت.
او گفت: تعدادی از هتل ها و مراکز اقامتی به دلیل مشکلات پیش آمده قبل از نوروز نسبت به تعطیلی و یا تقلیل نیروهای خود اقدام کرده بودند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن