Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری پذیرش 12 هزار خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان همدان

پذیرش 12 هزار خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان از آمادگی کمیته‌های 10گانه ستاد خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به گردشگران خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی مالمیر با بیان اینکه با توجه به بارش‌ شدید باران در همدان امکان اسکان اضطراری برای گردشگران فراهم است، اظهار داشت: گردشگران همدانی برای دریافت اطلاعات لازم از اسکان اضطراری به ستاد اجرایی خدمات سفر در یادمان عین القضات مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه جای نگرانی برای دریافت خدمات توسط گردشگران هنگام بارش برف بهاری در همدان نیست، خاطرنشان کرد: امکان اسکان اضطراری در مدارس همدان کنار اقامتگاه های گردشگری فراهم شده و هم اکنون پذیرش 12 هزار نفر روز مسافر در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش محقق شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز از آمادگی 12 پایگاه هلال احمر در سطح استان برای پذیرش مسافران خبر داد و گفت: 232 نیروی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل برای کمک رسانی به مردم هستند.

بهروز کارخانه ای افزود: هفت مورد آب گرفتگی منازل در همدان گزارش شده و بیشترین میزان آب گرفتگی در شهرستان های تویسرکان و کبودرآهنگ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یکصد نیرو به جز نیروهایی که در سطح شهر حضور دارند و طرح های نوروزی را اجرا می کنند آماده هستند، اظهار داشت: مردم آگاهی یافتند و کمتر در مسیرهای قرار می گیرند و این مسئله حوادث را کاهش داده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز گفت: طبق اعلام جامعه مهمان‌پذیران استان همدان، در یک یا دو شب آینده، مسافرانی که در بارندگی همدان گرفتار شده اند و همچنین شهروندان همدانی که منزلشان دچار آب گرفتگی و سیل شده می توانند به صورت رایگان در مهمانپذیر سعادت اسکان یابند.

سعید خوشبخت با بیان اینکه این مهمانپذیر پذیرش رایگان 50 مسافر را پذیرفته است، اظهار داشت: مسافران می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با نمایندگان جامعه مهمانپذیران با شماره‌های 09186088700 یا 08132521707 تماس بگیرند.

وی افزود: گردشگران می توانند به ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان واقع در میدان فلسطین، باغ ایرانیان، مجموعه فرهنگی، هنری عین القضات مراجعه و توسط این ستاد به سمت میهمان پذیر سعادت راهنمایی شوند و یا به محل این مهمان پذیر در ابتدای خیابان اکباتان مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن